Контрольний тест "Рух і взаємодія. Закони збереження"

Додано: 7 травня 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 19 разів
20 запитань
Запитання 1

Рух матеріальної точки задано рівнянням х = 10 t+0, 4 t2 . Визначте початкову швидкість та прискорення тіла.

варіанти відповідей

Початкова швидкість: 10 м/с, прискорення: 0,4 м/с2

Початкова швидкість: 0,4 м/с , прискорення: 10 м/с2

Початкова швидкість: 10 м/с, прискорення: 0,8 м/с2

Початкова швидкість: 0, прискорення: 0,4 м/с2

Запитання 2

Скільки існує законів Ньютона?

варіанти відповідей

1 закон

2 закони

3 закони

5 законів

Запитання 3

Формулу якого закону записано на малюнку?

варіанти відповідей

І закон Ньютона

ІІ закон Ньютона

ІІІ закон Ньютона

Закон Всесвітнього тяжіння

Запитання 4

Чи можуть сили 10 Н і 14 Н, прикладені в одній точці, дати рівнодійну, що дорівнює 2?

варіанти відповідей

Можуть, якщо діятимуть в одному напрямку

Можуть, якщо діятимуть в протилежних напрямках

Ні

Запитання 5

Сила 60 Н надає тілу прискорення 0,8 м/с2. Яка маса тіла?

варіанти відповідей

48 кг

75 кг

0,0133 кг

60,8 кг

Запитання 6

Видатний український конструктор під керівництвом якого було здійснено перший у світі політ в космос?

варіанти відповідей

Леонід Каденюк

Юрій Кондратюк

Юрій Гагарін

Сергій Корольов

Запитання 7

У макросвіті панує...

варіанти відповідей

квантова механіка

класична механіка

релятивістська механіка

жоден з варіантів

Запитання 8

Фізична величина, яка є загальною мірою руху та взаємодії всіх видів матерії - це...

варіанти відповідей

енергія

сила

маса

імпульс

швидкість

Запитання 9

Розв'яжіть задачу та оберіть правильну відповідь.

варіанти відповідей

Fтяги = m / (a+μg)

Fтяги = m(a-μg)

Fтяги = m(a+μg)

Fтяги = m(μg - a)

Запитання 10

Рибалка масою 80 кг стоїть у нерухомому човні посеред річки. Маса човна 120 кг. Вирішивши скупатися, рибалка зіскочив з човна. З якою швидкістю вискочив рибалка, якщо човен набув швидкості 0,6 м/с?

варіанти відповідей

1,5 м/с

2,4 м/с

0,9 м/с

0,1 м/с

Запитання 11

Маса футбольного м'яча в 3 рази більша, а швидкість у 3 рази менша, ніж у хокейної шайби. Порівняйте їх кінетичні енергії.

варіанти відповідей

Кінетична енергія шайби менша в 3 рази

Кінетична енергія шайби більша у 3 рази

Кінетична енергія шайби менша у 9 разів

Кінетична енергія шайби більша у 9 разів

Їх кінетичні енергії однакові

Запитання 12

Імпульс тіла дорівнює 8 кг*м/с, а кінетична енергія 16 Дж. Визначте масу та швидкість тіла.

варіанти відповідей

0,5 кг ; 16 м/с

128 кг; 2 м/с

8 кг ; 0,5 м/с

2 кг; 4 м/с

Запитання 13

Які існують види енергії?

варіанти відповідей

Механічна, внутрішня, електромагнітна

Механічна, електромагнітна

Внутрішня, електромагнітна

Механічна, кінетична, внутрішня

Запитання 14

Всі тіла падають на Землю. Проявом якої взаємодії є цей факт

варіанти відповідей

Гравітаційної

Сильної

Електромагнітної

Слабкої

Запитання 15

Енергія нікуди не зникає, нізвідки не виникає, вона лише передається від одного тіла до іншого, перетворюється з одного виду на інший.

варіанти відповідей

Закон збереження імпульсу

Закон збереження руху

Закон збереження енергії

Закон збереження заряду

Запитання 16

М’яч масою 500 г унаслідок удару набув швидкості 80 м/с. Визначте імпульс м’яча. 

варіанти відповідей

4 кг∙м/с

30 кг∙м/с

40 кг∙м/с

4000 кг∙м/с

Запитання 17

З якого човна легше вистрибнути на берег: з навантаженого чи порожнього?

варіанти відповідей

з порожнього

з навантаженого

не має значення

Запитання 18

Камінь вільно падає. Опором повітря знехтуйте. Вкажіть правильну відповідь.

варіанти відповідей

Імпульс каменя не змінюється

Імпульс каменя зменшується

Імпульс каменя збільшується

Запитання 19

Які перетворення енергії відбуваються під час польоту м'яча від землі до верхньої точки підйому? 

варіанти відповідей

Ek0=max, Ep0=0

Ek=o, Ep=max

Ek0=0, Ep0=0

Ek=max, Ep=max

Ek0=max, Ep0=max

Ek=0, Ep=0

Запитання 20

Обчисліть потенціальну енергію пружини жорсткістю 40 Н/м, деформація якої становить 4 см. 

варіанти відповідей

32 мкДж

32 кДж

32 мДж

32 МДж

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест