Серед наведених формул -HI, O2, AlCl3, H2, CaO, Cl2 - переважають формули сполук з ...
Внутрішньомолекулярний хімічний зв’язок розрізняють:
За певних тиску та температури речовини можуть перебувати у
Розрізняють наступні кристалічні гратки
Укажіть фізичні характеристики речовин з йонними кристалічними гратками
Укажіть тип кристалічних граток магній оксиду
Укажіть формулу речовини, молекула якої має ковалентний неполярний зв'язок
Укажіть формулу речовини, молекула якої має ковалентний полярна зв'язок
Укажіть формулу речовини, молекула якої має йонний зв'язок
Укажіть формулу речовини, молекула якої утворилась за донорно-акцепторним механізмом
Укажіть формулу речовини, молекула якої утворилась за донорно-акцепторним механізмом
В яких молекулах в утворені зв’язку приймає участь одна електронна пара
В яких молекулах в утворені зв’язку приймають участь три електронні пари
Укажіть реакцію, унаслідок якої утворюється речовина з ковалентним полярним зв’язком
Спрогнозуйте тип хімічного зв’язку в бінарній сполуці елементів з протонними числами 19 і 35
Проаналізуйте твердження і вкажіть правильне:
1. Йонний зв'язок виникає внаслідок притягання протилежно заряджених йонів.
2. Йонний зв'язок виникає внаслідок утворення спільних електронних пар.
3. Йонний зв'язок утворюється між неметалічними елементами.
Укажіть заряд, якого набуде атом Калію, якщо він віддасть свої електрони останнього енергетичного рівня?
Чи правильне твердження, що атом Натрію, приєднуючи один електрон, перетворюється на катіон?
Чи правильне твердження, що йонний зв'язок утворюється між атомами елементів з порядковими номерами 1 і 9?
У якому рядку записані формули лише йонних сполук?
Скільки спільних електронних пар утворюють молекулу азоту?
Скільки спільних електронних пар утворюють молекулу водню?
Укажіть сполуки утворені ковалентним неполярним зв'язком
Як називається хімічний зв'язок, що утворений за допомогою спільних електронних пар?
Укажіть типи ковалентного зв'язку:
Які сполуки утворені ковалентним полярним зв'язком?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома