6. Знак м’якшення треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
4. Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку
2. Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка:
9. Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні
10. Речення з однорідними членами можна утворити, якщо до частини «Я обожнюю теплі травневі вечори…» додати
Тире треба поставити в реченні
Визначте речення, у якому підмет виражений неозначеною формою дієслова.
У яких реченнях треба обов'язково ставити тире?
Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:
Тире потрібно ставити в реченні
Тире не ставиться в такому реченні
Тире між підметом і присудком обов'язково треба поставити в реченні
Граматичний зв'язок між підметом і присудком порушено в реченні
2. Правильно розставленні розділові знаки
5. Кома не ставиться між однорідними членами в реченні (розділові знаки пропущено)
. Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:
Позначте речення зі складеним дієслівним присудком:
Тире між підметом і присудком обов'язково треба поставити в реченні
Поширеним є речення
Поширеним є речення
Позначте речення зі складеним іменним присудком.
Позначте речення зі складеним іменним присудком.
Визначіть речення зі складеним іменним присудком
Виділене слово є підметом у реченні
Редагування НЕ потребує речення
Зв’язок між підметом та присудком порушено в реченні:
Прикладку вжито в реченні
В якому реченні прикладка не відокремлюється (розділові знаки вилучено)
В якому реченні означення не відокремлюється (розділові знаки вилучено)
Відокремлена обставина у всіх реченнях, окрім
В усіх реченнях є порівняльний зворот, окрім
В якому реченні прикладка відокремлюється комою (розділові знаки вилучено)
Однорідними обставинами ускладнено речення
Синтаксична роль виділеного слова Класний керівник подивився на годинник і дав наказ туристам зупинитися.
Оберіть рядок, де правильно визначена функція кожного інфінітива
1. Маю мрію побувати в Парижі.
2. Мати щовечора виходила поливати улюблені квіти.
3. Мріяти – означає жити.
4. Мама попросила сфотографувати веселку над Дніпром.
Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення
1. Усі, за винятком Демиденка, дуже уважно слухали
лектора.
2. У тихій сухій траві шелестів їжачок, схожий на клубочок
3. Книга ця, безперечно, дуже гарний подарунок для вчителя.
4. Зоре моя вечірняя, зійди на горою.
Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами
1. Затишно у маминій хаті.
2. Голосували цьогоріч утретє.
3. Село в ранковому серпанку.
4. Вік живемо і вік учимося.
Визначте, якою частиною мови є виділені слова?
(1)Щороку ранньою весною (2)з-під землі з’являлося зелене (3)пагіння, за кілька ночей (4) воно виростало вище призьби, привітно заглядало у вікна. (І. Цюпа)
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3. Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Продуктивна сила (1) це сукупність засобів виробництва (2) працівників, з
їхніми фізичними і розумовими здібностями науки, технологій, інформації(3)
яка передусім залежить(4) незважаючи на обставини часу(5) від методів
організації та правління виробництвом(6) на думку вчених.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в
рядку
Напишіть есе на тему ,,Що, на вашу думку, є позитивним, а що негативним у навчанні за дистанційною формою?
Обсяг твору 4-10 речень.
Роботу надіслати або в класрум, або в телеграм у форматі документ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома