Креативне програмування на Python

Додано: 2 березня 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 27 разів
12 запитань
Запитання 1

Цифрове мистецтво – це

варіанти відповідей

напрямок медіамистецтва заснований на використанні комп’ютера та інформаційних технологій, як основа для художнього твору

мистецтво, яке створює навколо себе людина з метою задоволення власних потреб та досягнення певних цілей

вид людської діяльності, що відбиває дійсність у конкретно-чуттєвих образах, відповідно до певних ідеалів, пізнання і відтворення світу через почуття та переживання 

Запитання 2

Генеративний дизайн – це

варіанти відповідей

використання математичних моделей за допомогою яких можна генерувати об’єкти, що будуть повторювати природні форми

 специфічний ряд проєктної діяльності, що об'єднує художньо-предметне мистецтво і науково обґрунтовану інженерну практику у сфері комп’ютерного дизайну

Запитання 3

Функція  strokeWeight(x) використовується для:

варіанти відповідей

встановлення форми кута

встановлення товщини лінії

встановлення кольору лінії

встановлення заливки фігури

Запитання 4

Задання розміру полотна для скеча здійснюється функцією:

варіанти відповідей

geometry(x,y)

Weight=x, height=н

size(х, у)

Запитання 5

Функція mousePressed() викликається:

варіанти відповідей

при натисканні будь-якої кнопки миші.

при відпусканні будь-якої кнопки миші.

викликається кожен раз, коли миша переміщується, а

кнопки не натиснуті.

Запитання 6

Програма на мові Processing називається 

варіанти відповідей

скретч

додаток

скетч

проєкт

Запитання 7

Які з даних функцій використовують у Processing

варіанти відповідей

setup()

smooth()

begin ()

draw()

stroke()

arc()

Запитання 8

Щоб залити

фігуру певним кольором, треба скористатись командою

варіанти відповідей

fill(c)

fill(r,g,b).

background(c)

background(r,g,b).

Запитання 9

Команда, як забороняє заливку - малюється лише контур.

варіанти відповідей

nostrokeWeight()

noStroke()

noFill()

nobackground(r,g,b).

Запитання 10

Функція,яка активується при натиканні та відпусканні будь-якої кнопки миші:

варіанти відповідей

mouseMoved()

mousePressed()

mouseReleased()

mouseClicked()

Запитання 11

 Кількість змін кадрів у секунду (частота) задається вбудованою функцією

варіанти відповідей

draw(f)

frameRate(f)

Rate(f)

frameRevers(f)

Запитання 12

Команда noStroke() робить:

варіанти відповідей

жирні контури

прозорі контури

прозору заливку

забороняє заливку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест