1)Державна фармакопея України – це:
2) Наказ Міністерства охорони здоров’я, який регламентує організацію контролю якості лікарських засобів,виготовлених в умовах аптеки:
3)Валідація – це:
13)Методика зворотного титрування передбачає застосування:
49) Правил безпеки при роботі з солями ртуті необхідно дотримуватись при визначені у воді очищеній домішок.
77,Для виявлення домішки нітратів у воді очищеній, згідно з ДФУ, слід провести реакцію з:
78, Відповідно до вимог ДФУ для визначення домішок магнію в субстанціях лікарських засобів використовують реактиви:
79, Відповідно до вимог ДФУ для визначення домішок важких металів в субстанціях лікарських засобів використовують реактиви:
133, Вид внутрішньоаптечного контролю, що є обов’язковим для всіх без винятку лікарських засобів індивідуального виготовлення :
142, Відповідно до вимог ДФУ для визначення домішоккалію в субстанціях лікарських засобіввикористовують реактиви:
144, За допомогою рефрактометра визначається:
Оптичне обертаннявизначають методом:
163,Специфічні домішки в субстанції лікарських засобів потрапляють:
182,Відповідно до вимог ДФУ для визначення домішок кальцію і магнію у воді для ін’єкцій використовують реактив :
183,Відповідно до вимог ДФУ для визначення домішок алюмінію у воді високо очищеній використовують реактив :
198, Охолодження реакційної суміші до 0-5°С та повільного титрування вимагає метод кількісного визначення:
199, Титрантом при прямому броматометричному методі кількісного визначення лікарських засобів є розчин:
253,Якісні реакції на лікарські засоби основані натаких аналітичних ефектах:
254, Для кількісного хімічного експрес-аналізу лікарської форми можна відібрати:
256, Еталонні розчини це:
259, Для виявлення домішки іонів заліза, згідно з ДФУ,слід провести реакцію з:
260, Для виявлення домішки солі амонію (за методом А),згідно з ДФУ, слід провести реакцію з:
284.. Питоме обертання 10%-ного розчину кислоти глутамінової повинно бути від +30,50 до +32,50.Для визначення цієї величини необхідно виміряти:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома