Для визначення речовин кислотного характеру використовують стандартний розчин лугу. Цей метод
називається:
Укажіть за допомогою яких андикаторів визначають кінцеву точку титрування у методі Кислотно-основного титрування:
Значення pH, При якому відбувається найбільша різка зміна забарвлення індикатора називають:
Необхідно провести кількісне Визначення натрію Гідрокарбонату в препараті. Яким із методів титримеетричним методом Аналізі можна його визначити
вкажіть пару стандартих речовин для стандартизації титрантів методу ацидиметрії
Стандартизацію розчину хлоридної кислот и проводять з використанням первинного стандартного розчину:
Для визначення масової
частки застосували
алюмінію в лікарському препараті гравіметричний метод.
Як осаджувач використали розчин гідроксиду амонію. Визначте, яка сполука є гравіметричною формою.
Осадового титрування
контрольно-аналітичній
лабораторії хіміку необхідно провести стандартизацію розчину гідроксиду натрію. Який первинний стандартний розчин він може для цього використати?
В методі тіоціанатометрії використовують стандартний розчин вторинний тіоціанату калію, який стандартизують за стандартним розчином:
Для визначення масово-об'ємної частки аміаку в розчині використовують:
Методом прямої комплексонометрії визначають концентрацію:
В лікарському визначають препараті кількісний вміст
кальцію хлориду методом прямого комплексонометричного титрування.
Виберіть індикатор для фіксування кінцевої точки титрування:
Вміст дихромату калію в розчині визначали йодометричним методом. Вкажіть титрант методу йодометрії при визначенні сильних окисників:
Метод титрування вимагас
тіоціанатометричного
використання
вторинного стандартного :
розчину тіоціанату калію, який стандартизують
за стандартним розчином:
Виберіть індикатор та метод титриметриметричного аналізу для визначення гідрогенкарбонат - іонів в фармпрепараті:
Який метод аналізу хімік-аналітик може застосувати для визначення вмісту алюмінію в лікарському препараті алюмаг
(маалокс) способом непрямого титрування:
При гравіметричному визначенні масової частки сульфат-іонів у лікарському препараті сульфат магнію осадження проводятьрозчином хлориду барію. Осаджену форму сульфату барію слід промивати
Для кількісного визначення лікарських речовин використовують метод ацидиметрії, титрантом якого є вторинний стандартний розчин хлоридної кислоти. 3a якою сполукою встановлюють точну концентрацію хлоридної кислоти?
Сумарний вміст хлорид-, бромід- і йодид-іонів у досліджуваному розчині
можна кількісно визначити
за допомогою такого титранта:
Для стандартизації титрованого
розчину трилону Б використовують
стандартний розчин:
Для кількісного визначення
магнію сульфату в розчині можна використали метод:
Який спосіб титрування використовують, якщо до розчину досліджуваної речовини додають точно виміряний надлишок допоміжнього титранта:
В якому методі кількісного аналізу в якості титранту застосовується
розчин лугу?
Яку речовину використовують для
стандартизації трилону Б (динатрію
едетату)?
Яким безіндикаторним методом можна визначити кількісний вміст водню пероксиду в розчині?
Який метод кількісного аналізу заснований на утворенні комплексних сполук галогенід-іонів із
солями Hg2+?
Які індикатори застосовують під час комплексонометричного методу кількісного аналізу?
Які стандартні
розчини використовуються
перманганатометрії для кількісного визначення
окисників методом
зворотного титрування?
При зворотному титруванні водного розчину ацетатної кислоти в якості індикатора використовують:
За допомогою якого методу аналізу можна визначити сумарний вміст
CaCl2 і NaBr у розчині?
Який метод використовують для визначення загальної твердості питної води в лабораторіях різного профілю?
Який спосіб титрування використовують
для визначення концентрації летких сполук
(CH3COOH, H2S)?
Які методи застосовуються для кількісного визначення масової відсоткової
частки стрептоциду
(сульфаніламіду) в препараті?
Який адсорбційний індикатор застосовують в аргентометрії (метод Фаянса-Фішера-Ходакова) для визначення хлоридів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома