Найбільша кількість українських шкіл у західноукраїнських землях на кінець 30-х років була притаманна для:
Освітня політика якої держава сприяла скороченню кількості початкових українських шкіл на кінець 20-х років?
Найбільш сприятливі умови для діяльності Українських науково-освітніх установ надавав уряд
Найбільший відсоток неписемних серед дорослого населення напередодні Другої світової війни залишався:
У письменницькому середовищі Західної України властиві були наступні напрямки (декілька варіантів вірні):
Уласа Самчука, Юрія Клена, Василя Стефаника, Марка Черемшину, Ірину Вільде, Богдана Лепкого, Наталену Королеву відносили до письменників якого напрямку?
Першим ректором Українського таємного університету був:
Назвіть видатних представників Українського образотворчого мистецтва, що творили на Західній Україні (декілька варіантів вірні)
З наданого переліку виберіть літераторів (декілька варіантів вірні)
Хто є видатними композиторами?
Позиції якої з українських церков були значно міцнішими на західноукраїнських теренах у міжвоєнний час?
Назвіть центри української еміграції у міжвоєнний період (декілька варіантів вірні)
Закриття Таємного університету у Львові відбулося у:
Метою "кресового закону" 1924 р. було:
Театр товариства «Українська бесіда» під керівництвом Олександра Загарова діяв
Українську греко-католицьку церкву у міжвоєнний час очолював митрополит
Ректором Богословської академії у Львові, заснованої в 1929 році, був:
Чернівецький університет, де у міжвоєнний час було скасовано українські кафедри, а українських професорів звільнено, потерпав від:
Український вільний університет, Високий педагогічний інститут ім. М.Драгоманова (1923–1933 рр.), українська мистецька студія, історико-філологічне товариство та інші українські науково-освітні установи активно діяли у міжвоєнний час:
Українські художники та скульптори, які навчались у мистецьких закладах Польщі, Австрії, Німеччини та Франції сприйняли нову систему відображення навколишнього світу, зумовлену тенденціями
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома