Культурне життя радянської України

Додано: 29 березня 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 77 разів
10 запитань
Запитання 1

Виберіть правильні відповіді.

Історичні умови розвитку культури в 1930-х рр.: ( 4 правильні відповіді)

варіанти відповідей

становлення тоталітарного режиму і культу особи Кагановича


становлення тоталітарного режиму і культу особи Сталіна

припинення масових репресій

згортання українізації, ідеологічний тиск на митців, партійний контроль, русифікація

згортання русифікації, ідеологічний тиск на митців, партійний контроль, українізація

масові репресії

ліквідація неписьменності, запровадження загальної обов’язкової восьмирічної освіти, перехід у містах до десятирічної освіти

ліквідація неписьменності, запровадження загальної обов’язкової чотирирічної освіти, перехід у містах до семирічної освіти

Запитання 2

Виберіть правильні відповіді

Риси розвитку культури:...

варіанти відповідей

жорсткий контроль з боку держави


деідеологізація культури;

чітка визначеність форм, стилів і жанрів

підпорядкованість поглядам вождя



підтримка митців не залежно від їх політичних переконань і поглядів

головна мета: показати велич і «вічність» режиму та зміцнити культ вождя

репресії проти тих, хто своєю творчістю йшов наперекір існуючому режиму.

Запитання 3

Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).

ВУАН працювала у 1920-х рр. у складі трьох відділів: історико-філологічного, фізико-математичного й соціально-економічного

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Що належить до результатів державної політики в СРСР в галузі освіти наприкінці 1930-х рр.?

варіанти відповідей

розквіт авангардного мистецтва

ліквідація масової неписьменності

скасування державної цензури засобів масової інформації

забезпечення і захист ідейного різноманіття в галузі культури

Запитання 5

Що з указаного нижче було характерним для культурного життя України в 1921 – 1928 рр.?

1. Здійснення політики коренізації та її складової – українізації.

2. Запровадження обов’язкової десятирічної середньої освіти.

3. Консолідація літераторів, художників, театральних діячів у творчі об’єднання.

4. Посилення боротьби з «космополітизмом», «низькопоклонством перед Заходом».

5. Згортання антицерковної політики та відмова від атеїстичної пропаганди.

6. Проведення політики ліквідації неписьменності дорослого населення.

варіанти відповідей

3,4,6

2,3,5

1,3,6

1,2,4

Запитання 6

З 1934 року діяла єдина структура загальноосвітньої школи трьох типів:

варіанти відповідей

початкова ( трирічне навчання)

неповна середня (п`ятирічне навчання)

середня (десятирічне)

середня (дев`ятирічне)

неповна середня (семирічне навчання)

початкова ( чотирирічне навчання)

Запитання 7

Як звали видатного українського науковця, який розробляв теорію зварювання?

варіанти відповідей

Дмитро Багалій

Євген Патон

Лев Ландау

Микола Боголюбов

Запитання 8

Як називалися організації, на які в 1920-ті рр. було покладено завдання навчати доросле населення читати й писати?

варіанти відповідей

лікнепи

комбіди

трести

колгоспи

Запитання 9

Чотирирічну обов'язкову початкову освіту запровадили у :

варіанти відповідей

1924

1930

1923

1922

Запитання 10

До 1932 року цей предмет діти в школах не вивчали :

варіанти відповідей

географія

історія

біологія

українська література

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест