Квадратична функція

Додано: 3 травня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 165 разів
11 запитань
Запитання 1

Знайдіть значення функції ƒ(х)=3х+6 при значенні аргумента,яке дорівнює 9

варіанти відповідей

32

39

30

33

Запитання 2

Для функції у(х)=х2+10х знайдіть значення аргумента ,при якому значення функції дорівнює -25

варіанти відповідей

-5

-3

-2

1

Запитання 3

Яка з поданих функцій є непарною ?

варіанти відповідей

у=7

у=х2

у=2х3

у=5х+1

Запитання 4

Укажіть вершину кривої ,яка є графіком функції у=(х+5)2-9

варіанти відповідей

(5;9)

(-5;9)

(-5;-9)

(5;-9)

Запитання 5

Яка лінія є графіком функції у= х2+3х

варіанти відповідей

гіпербола

парабола

кубічна парабола

пряма

Запитання 6

При яких значеннях а і с парабола, зображена на рисунку може бути графіком функції у=ах2

варіанти відповідей

а>0,с>0

а>0,с<0

а<0,с<0

а<0,с>0

Запитання 7

Установіть відповідність між функціями(1-4) та перетвореннями графіка (А-Д),яке необхідно виконати,щоб дістати її графік із графіка у=х2

1.у=(х+5)2

2.у=х2+5

3.у=5х2

4.у=(5х)2

А.Паралельне перенесення вздовж осі Оу на 5 одиниць угору

Б.Розтягнення в 5 разів уздовж осі Оу

В.Паралельне перенесення на 5 одиниць праворуч вздовж осі Ох

Г.Паралельне перенесення на 5 одиниць ліворуч вздовж осі Ох

Д.Стискання в 5 разів по осі Ох

варіанти відповідей

абгд

габд

бгав

вгдб

Запитання 8

Установіть відповідність між точками (1-4),які є вершинами парабол квадратичної функції у=ах2+вх+с,у якої а<0,та множинами значень (А-Д) цих функцій

1.(-2;)

2.(3;-2)

3.(1,5;3)

4.(-1,5;-3)

А.(-∞;-2]

Б.[2;+∞)

В.(-∞;3]

Г((-∞;5]

Д.(-∞;-3]

варіанти відповідей

дгав

бгда

дваг

гавд

Запитання 9

Знайдіть найбільше значення функції у=-½х2-х+1

варіанти відповідей

-1,5

3,2

2,5

1,5

Запитання 10

Графік функції у=2х2+вх-17 проходить через точку В(-2;3). Знайдіть в

варіанти відповідей

-6

-3

6

-2

Запитання 11

Графік функції у= ƒ(х) прходить через точку К (-2;3),а графік функйії у=ƒ(х) +т-

через точку М (-2;-7).Знайдіть т.

варіанти відповідей

8

-10

-8

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест