Квадратична функція. ЇЇ графік та властивості.

Додано: 12 грудня 2023
Предмет: Алгебра, 9 клас
15 запитань
Запитання 1

Функція y = ax2 + bx + c, при a < 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

визначити не можливо

вгору і вниз

Запитання 2

Знайдіть значення функції y = x2 + 2x + 5 при х = –2.

варіанти відповідей

- 3

3

5

12

Запитання 3

Функція y = ax2 + bx + c, при a > 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

вгору і вниз

визначити не можливо

Запитання 4

Знайдіть координати вершини функції y = –x2 + 2x + 5.


варіанти відповідей

(1; 6)

(–1; 2)

(1; 2)

(–1; 6)

Запитання 5

Функція задана формулою f(x)= x2 – 1. Знайти f(–1)

варіанти відповідей

0

- 2

2

3

Запитання 6

Знайти нулі функції у= х2 -4х +3

варіанти відповідей

 (3;1)

 (3;0), (1;0)

(0;1), (0;3)

(1;1), (0;3)

Запитання 7

Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень

варіанти відповідей

(3; 5) 

 (–∞; 4)

(–∞; 3) U(5; +∞)

 (4; +∞)

Запитання 8

Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4

варіанти відповідей

 (0;4)

 (6;4)

 (3;-5)

(-5;3)

Запитання 9

При якому значенні a парабола у = ах2 проходить через точку М(-5;200)?

варіанти відповідей

2

6

4

8

Запитання 10

Визначте, куди направлені вітки параболи у = х2 - 4х + 5.

варіанти відповідей

вгору

вниз

вліво

вправо

Запитання 11

Знайдіть значення функції у = 3х2 - 5х + 2 в точці х = 1.

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 12

Скільки нулів має функція у = х2 - 4х + 5?

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 13

Знайдіть значення функції у = 2х2- 4х + 7 у точці х = - 1

варіанти відповідей

10

11

12

13

Запитання 14

Графіком якої з наведених функцій є парабола?

варіанти відповідей

у = 6⁄х

у = - 6х2 + 5х - 6

у = х3 + 3х - 5

у = 6х - 7

Запитання 15

Щоб побудувати графік функції у = х2 + 2 потрібно графік функції у = х2 перенести на дві одиниці ....

варіанти відповідей

вліво

вправо

вгору

вниз

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест