Квадратична функція, її графік та властивості

Додано: 9 грудня 2023
Предмет: Алгебра, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть значення функції у = 3х2 + 5х +7, якщо х = - 4.

варіанти відповідей

35

-61

11

51

Запитання 2

Знайдіть УСІ значення аргументу, при яких значення функції у = 4х2 - 9х - 15 дорівнює 85.

варіанти відповідей

-4

4

6,25

9

-6,4

-9.4

Запитання 3

Знайдіть нулі функції у = х2 + 5х + 6

варіанти відповідей

-1 і -6

- 2 і - 3

2 і 3

-1 і 6

Запитання 4

Знайдіть координати точки, у якій графік функції у = 5х2 - 7х +1 перетинає вісь ординат?

варіанти відповідей

(1; 0 )

(0; 5)

(0; 1)

(0; 7)

Запитання 5

Знайдіть вершину параболи, яка є графіком функції у = 2х2 - 20х +53, і вкажіть область значень цієї функції

варіанти відповідей

[3; ∞)

(3;∞ )

(5 ; ∞)

[5; ∞)

Запитання 6

За графіком кваратичної функції знайдіть, при яких значеннях аргументу функція набуває додатних значень.

варіанти відповідей

(-∞; 3) ∪ ( 5; +∞)

(3; 5)

[ 3; 5]

(-∞; -1] ∪ [ 1; +∞)

Запитання 7

Побудуйте графік функції у = - х2 - 2х + 3. Укажіть проміжок зростання цієї функції.

варіанти відповідей

(-3;1)

[-1;3]

(-∞;-1]

[1;∞)

Запитання 8

Щоб побудувати графік функції у = (х + 3)2 - 2, треба графік функції у = х2 перенести на 3 одиниці ... та 2 одиниці ...


варіанти відповідей

вліво, вгору

вліво, вниз

вправо, вгору

вправо, вниз

Запитання 9

При якому значенні a квадратична функція y = ax2- 3x + 1 проходить через точку А (-2; 5).

варіанти відповідей

0,5

0,24

- 0,5

- 2,5

Запитання 10

Знайдіть координату точки перетину графіків функцій  y = x2 – 2x + 2  та  у = 1.

варіанти відповідей

(1; –1)

(1; 1)

(- 1; –1)

(2; –1)

Запитання 11

Знайдіть координати вершини параболи квадратичної функції y = – x2 + 2x + 5.

варіанти відповідей

(1; 6)

(1; 2)

(–1; 2)

(–1; 6)

Запитання 12

Вказати функції, вітки параболи яких напрямлені вгору?

варіанти відповідей

у = х2 - 2х + 5

у = - х2 + 2х - 3

у = - 8х + 4х2

у = 0,2х2 - 0,4х + 2

у = - 2х2 + 4

у = 2х2 - 6х

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест