Квадратна нерівність. Системи двох рівнянь другого степеня з двома змінними

Додано: 13 вересня 2021
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 82 рази
8 запитань
Запитання 1

Використовуючи графік функції, розв'яжіть нерівність: х²- 4х+5≥0 .

варіанти відповідей

(2; 1)

(1; 1)

(-∞; +∞)

Запитання 2

Використовуючи графік функції, розв'яжіть нерівність: х²+2х-8<0.

варіанти відповідей

(-4; 2)

(-∞; -4)υ(2; +∞) 

(-∞; -4]υ[2; +∞)

(-9; 2)

Запитання 3

Розв’яжіть нерівність: –3x² + 15х ≤ 0 .

варіанти відповідей

x ϵ [5; +∞)

x ϵ (–∞; 0]

x ϵ (–∞; 0] U [5; +∞)

x ϵ [0; 5]

Запитання 4

Розв’яжіть нерівність: x² – 2x – 15 < 0.

варіанти відповідей

x ϵ (–∞; –3) U (5; +∞)

x ϵ (–3; 5)

x ϵ (–∞; –5) U (3; +∞)

x ϵ (–5; 3)

Запитання 5

Розв'яжіть нерівність: 9х2 - 6х + 1 > 0.

варіанти відповідей

(-∞; +∞)

(-∞;-1/3) U (-1/3; +∞)

(-∞;1/3) U (1/3; +∞)

х=1/3

Запитання 6

Знайдіть систему рівнянь, графічний розв'язок якої дано на рисунку.

варіанти відповідей
Запитання 7

Знайдіть область визначення функції y=√х2-2x-48. (все під коренем)

варіанти відповідей

(-∞; -6] υ [8; +∞)

(-6; 8)

 [-6; 8]

Запитання 8

Яка область визначення даної функції?

варіанти відповідей

х є [-1; 2] ∪ (2; 3]

х є [-1; 2) ∪ [2; 3]

х є (-1; 2) ∪ (2; 3)

х є [-1; 2) ∪ (2; 3]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест