Для функції у=х2 знайдіть значення у, яке відповідає значенню х= -8.
Який з виразів не має змісту?
Яке із чисел є ірраціональним?
Обчисліть: 1) √1,44 − 10√0,16;
2) (−3√5)2;
3) √2,5⋅√0,1;
4) √40 : √2,5.
Розв'яжіть рівняння: 1) √х = −1;
2) √х = 4/7;
3) х2 = −16;
4) х2 = 9;
Скоротіть дріб: 1) (х2 − 7)/(х − √7);
2) (2√7 + 7)/(3√7).
Порівняйте числа: 1) ⅘√50 і ⅗√125;
2) 0,4√(25/32) і 0,2√(2⅞).
Винесіть множник з-під знака кореня: 1) √с15;
2) √(2а6), якщо а<0.
Знайдіть значення виразу ( √(7 + 4√3) + √(7 − 4√3) )2.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома