Квадратні нерівності. Системи двох рівнянь з двома змінними. Задачі, які розв’язуються за допомогою систем рівнянь.

12 запитань
Запитання 1

варіанти відповідей

вгору

вниз

вліво

вправо

неможливо визначити

Запитання 2

варіанти відповідей

коло і пряма

коло і гіпербола

пряма і парабола

парабола і коло

Запитання 3

За рисунком, на якому зображено графіки рівнянь, визначте кількість розв’язків системи цих рівнянь

варіанти відповідей

1

2

3

неможливо визначити

Запитання 4

Розв'яжіть нерівність

варіанти відповідей

(-∞;-4]ꓴ[1;+∞)

[-4;1]

(-∞;-4)ꓴ(1;+∞)

(-4;1)

Запитання 5

Розв'яжіть систему

варіанти відповідей

(3;-12) і (-1;4)

(3;12) і (1;4)

(-3;-12) і (-1;4)

(-3;-12) і (-1;-4)

Запитання 6

Різниця двох чисел дорівнює 6, а різниця їх квадратів дорівнює 96. Складіть систему рівнянь, за допомогою якої можна розв’язати цю задачу.

варіанти відповідей
Запитання 7

Яка з нерівностей є квадратною?

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажіть розв'язок системи рівнянь

варіанти відповідей

(1; 4)

(5; 0)

(–4; 1)

(4; 1).

Запитання 9

Розв'яжіть нерівність x2 + 2x ≤ 0.

варіанти відповідей

[–2; 0]

(–∞; –2]⋃[0; +∞)

(–2; 0)

[0; 2].

Запитання 10

Сума катетів прямокутного трикутника дорівнює 21 см, а його площа - 54 см2. Знайдіть менший катет трикутника.

варіанти відповідей

8 см

12 см

10 см

9 см

Запитання 11

Знайди область визначення функції

варіанти відповідей

[–3; –1)∪(–1; 2]

(–∞; +∞)

(–3; –1)⋃(–1; 2)

[–3; 2].

Запитання 12

Знайдіть усі значення a, при яких рівняння x2 + (2 - a)x + 9 = 0 має два різних корені.

варіанти відповідей

(–4; 8)

(–∞; –4] ⋃ [8; + ∞)

(– ∞; –8) ⋃ (4; + ∞)

(– ∞; –4) ⋃ (8; + ∞).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест