КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5 Квадратні рівняння . Теорема Вієта. Розв'язання задач, що зводяться до складання квадратних рівнянь

Додано: 24 квітня 2021
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 723 рази
24 запитання
Запитання 1

Укажіть рівняння яке є квадратним

варіанти відповідей

х2+1/х - 4=0

х32-х=0

х3+3х=0

2+4х+6+0

Запитання 2

Укажіть рівняння яке є неповним квадратним

варіанти відповідей

х32-х=0

х3+3х=0

2+4х+6+0

х2-4=0

Запитання 3

Укажіть зведене квадратне рівняння:

варіанти відповідей

x3-2x2+7=0

2x2-3x=0

x2+3x-6=0

3x2-5x+1=0

Запитання 4

Чому дорівнюють коефіцієнти квадратного рівняння -5х2 + 7х – 2 = 0?

варіанти відповідей

а =7, b = -2, с= -5

а = -5, b = 7, с = -2

 а = 5, b = 7, с = 2

а = -5, b = 0, с = 7

Запитання 5

Виберіть формулу дискримінанта квадратного рівняння ax2+bx+c=0

варіанти відповідей

D=4ac+b2

 D=b2-4ac

D=b4-3ab

D=4ac-b2

Запитання 6

Квадратне рівняння - це рівняння вигляду ...

варіанти відповідей

ax+b=0

ax4+bx2+c=0

ax2+bx+c=0

c(a-x)=a

Запитання 7

Визначте кількість коренів квадратного рівняння 

2 - 3х - 1 = 0

варіанти відповідей

один корінь

два кореня

жодного

не можливо визначити

Запитання 8

Яке з рівнянь не має коренів

варіанти відповідей

2+х-1=0

х2+х+6=0

2=4

2=0

Запитання 9

Перетворіть у зведене квадратне рівняння

5х²-20х+4=0

варіанти відповідей

х²-20х+4=0

х²-4х+0,8=0

х²-4х+4=0

х²-4х+1,2=0

Запитання 10

Квадратне рівняння має два корені, якщо:

варіанти відповідей

дискримінант дорівнює 0

дискримінант менше нуля

дискримінант більше нуля

не залежить від дискримінанта

Запитання 11

Якщо дискримінант квадратного рівняння дорівнює -4, то рівняння має

варіанти відповідей

2 корені

1 корінь

жодного кореня

безліч коренів

Запитання 12

Якщо дискримінант квадратного рівняння дорівнює 0, то рівняння має

варіанти відповідей

2 корені

1 корінь

жодного кореня

безліч коренів

Запитання 13

Розв'яжіть рівняння

2-18=0

варіанти відповідей

3; -3

9

9; -9

3

Запитання 14

Розв'язати рівняння

2- 5х+2=0

(повне розв'язання надіслати)

варіанти відповідей

2; 0,5

2; -0,5

-2; 0,5

-2; -0,5

коренів не має

Запитання 15

Розв"язати рівняння (х+1)= 4х-5

(повне розв'язання надіслати)

варіанти відповідей

-3; 4

3; 2

0

коренів не має

Запитання 16

Оберіть правильний варіант теореми Вієта для суми коренів зведеного квадратного рівняння x2 + bx + c = 0

варіанти відповідей

х1 + х2 = –c

 х1 + х2 = –b

 х1 + х2 = b

 х1 + х2 = c

Запитання 17

Чому дорівнює сума та добуток коренів рівняння х2-6х+8=0

варіанти відповідей

-6;  8

6;  8

6;  -8

4;   2

Запитання 18

Складіть квадратне рівняння, коренями якого є числа - 3 і - 2 

та коефіцієнт а = 3

(повне розв'язання надіслати)

варіанти відповідей

- 3х - 2= 0

2 - 5х -6 = 0

2+ 15х +18 = 0

2+ 5х +6 = 0

Запитання 19

х1 і х2 - корені квадратного рівняння х2+х - 5=0

Виберіть правильні відповіді:

варіанти відповідей

х12 =5

х12=1

х12= -1

х1⋅х2=5

х1⋅х2= -5

Запитання 20

Знайти другий корінь та коефіцієнт р, якщо х1= -5 рівняння х2+рх+10=0

(повне розв'язання надіслати)

варіанти відповідей

2; 7

-2; 7

2; -7

-2; -7

Запитання 21

Один з коренів квадратного рівняння х²+9х+с=0 дорівнює -4. Знайти другий корінь і коефіцієнт с.

(повне розв'язання надіслати)

варіанти відповідей

х2= 5, с =20

х2= -5, с = -20

х2= 9, с = -36

х2= -5, с =20

Запитання 22

Перше число у 5 разів більше за друге. В якому з випадків подано правильно цю умову?

варіанти відповідей

Нехай перше число дорівнює х, а друге число (х+5).

Нехай перше число дорівнює х, а друге 5х.

Нехай друге число дорівнює х, а перше 5х.

Нехай друге число дорівнює х, а перше х+5

Запитання 23

Одне з чисел на 8 більше за друге, а їх добуток дорівнює 15. Скласти рівняння для знаходження x:

варіанти відповідей

x - (x - 8) = 15

  x (x + 8) = 15

 x (x - 8) = 15

x + (x + 8) = 15

Запитання 24

Площа прямокутника дорівнює 154 см2, а одна його сторона на 3 см менша від другої. Знайти меншу сторону прямокутника.

(повне розв'язання надіслати)

варіанти відповідей

10

11

12

13

14

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест