28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Квадратні рівняння як математичні моделі текстових задач

Тест передбачає розв'язання всіх видів задач

(арифметичний, геометричний, на рух, спільну роботу і концентрацію розчинів).

Додано: 13 травня
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 164 рази
6 запитань
Запитання 1

Перше число у 5 разів більше за друге. В якому з випадків подано правильно цю умову?

варіанти відповідей

Перше число - 5, друге - x

Перше число - x + 5, друге - x

Перше число - 5x, друге - x

Перше число - 5x, друге - 5

Запитання 2

Одне з чисел на 8 більше за друге, а їх добуток дорівнює 15. Скласти рівняння для знаходження x.

варіанти відповідей

15 - x (x + 8) = 15

x + (x + 8) = 15

x - (x - 8) = 15

x (x + 8) = 15

Запитання 3

Один з катетів прямокутного трикутника на 7 см менший від другого. Знайдіть периметр трикутника, якщо його гіпотенуза дорівнює 13 см.

варіанти відповідей

15 см

20 см

30 см

40 см

Запитання 4

Катер пройшов 20 км озером, а потім 44 км річкою, яка витікає із цього озера, за 3 год. Знайти власну швидкість катера, якщо швидкість течії річки становить 2 км/год.

варіанти відповідей

20 км/год

30 км/год

40 км/год

60 км/год

Запитання 5

Дві бригади, працюючи разом, зорали поле за 8 год. За скільки годин може зорати поле кожна бригада самостійно, якщо одній бригаді для цього потрібно на 12 год більше, ніж другій?

варіанти відповідей

8, 16 год

12, 24 год

16, 32 год

24, 48 год

Запитання 6

Два автомобілі одночасно виїхали з одного міста в інше. Швидкість першого на 10 км\год більша за швидкість другого, і тому він витратив на весь шлях на 1 годину менше, ніж другий. Знайдіть швидкість кожного автомобіля, якщо відстань між містами 560 км.

варіанти відповідей

80 км/год; 70 км/год

70 км/год; 60 км/год

80 км/год; 90 км/год

60 км/год; 50 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест