Квадратний арифметичний корінь

Додано: 11 березня
Предмет: Алгебра, 8 клас
17 запитань
Запитання 1

Спростіть вираз. Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

10√2+109

20√2+101

-10√2+109

19√2-109

Запитання 2

Виконайте множення. Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

6

17

18

9

Запитання 3

Виконайте множення. Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

5√5 - 21

-12+5√15

-12-3√15

12+3√15

Запитання 4

Винесіть множник з-під множника:

варіанти відповідей

49а5в√в

5в√в

10в√в

5√в3

Запитання 5

Винесіть множник з-під кореня:

варіанти відповідей

20а2в√в

-20а2в√в

10а3в√2в

-10а3в√2в

Запитання 6

Укажіть вираз, що не має змісту

варіанти відповідей

√19

√-16

√0

√25

Запитання 7

Обчисліть √8⋅√50. Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

10

5

20

25

Запитання 8

Спростити значення виразу -3(√17)2

варіанти відповідей

51

-51

867

-867

153

Запитання 9

Знайдіть значення виразу

(2√3)2

варіанти відповідей

18

36

12

24

Запитання 10

Знайти корені рівняння

√х=25

варіанти відповідей

-5, 5

625

-625

5

Запитання 11

Знайти корені рівняння

-√х +5=0

варіанти відповідей

коренів немає

25

-5

5

Запитання 12

Знайти корені рівняння х2=5

варіанти відповідей

коренів немає

√5

-√5

25

Запитання 13

Знайдіть значення виразу:

Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

0

16

48

96

116

інша відповідь

Запитання 14

Знайдіть значення виразу:

Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

4,9

2,15

−0,1

2,65

−22,6

інша відповідь

Запитання 15

Знайдіть значення виразу:

Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

−13,5

−21

22,5

−45

15,3

інша відповідь

Запитання 16

Знайдіть значення виразу

√36+8√16-√49.

Запишіть розв′язання.

варіанти відповідей

672

√79

11

31

Запитання 17

Оберіть правильні тверження:

варіанти відповідей

Арифметичний корінь не може бути від'ємним.

√144=12

Корінь з суми дорівнює сумі коренів

Добуток коренів дорівнює кореню добутку

(√25)2=5

Більший той із коренів, який має більший підкореневий вираз.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест