Л.р. "Вимірювання довжини світлової хвилі"

Додано: 17 березня 2021
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 125 разів
9 запитань
Запитання 1

1. Зазвичай на дифракційній ґратці вказують кількість N штрихів на 1 мм. Визначте період ґратки (див. рис.) за формулою d = 10-3/N м.

варіанти відповідей

0,000 м

0,000001 м

0,00001 м

Запитання 2

2. Визначте (див. рис.) відстань L від ґратки до екрана: L = ...

варіанти відповідей

0,52 м

5,2 м

0,052 м

Запитання 3

3. Визначте відстань (див. рис.) від центра щілини до межі фіолетового кольору спектру.

варіанти відповідей

23 см

0,23 м

0,023 м

Запитання 4

4. Скориставшись формулою обчисліть довжину світлової хвилі фіолетового кольору.


варіанти відповідей

442·10 -9 м

442·10 -6 м

442·10 -3 м

Запитання 5

5. За формулою оцініть відносну похибку експерименту, порівнявши значення довжини фіолетової хвилі, отримане у ході експерименту, з табличним значенням для фіолетового кольору 450 нм. (Відповідь округлити до цілих)

варіанти відповідей

4 %

3 %

2 %

Запитання 6

6. Визначте відстань (див. рис.) від центра щілини до межі червоного кольору спектру.

варіанти відповідей

38 м

0,38 м

0,038 м

Запитання 7

7. Скориставшись формулою обчисліть довжину світлової хвилі червоного кольору.

варіанти відповідей

731·10 -9 м

731·10 -6 м

731·10 -3 м

Запитання 8

8. За формулою оцініть відносну похибку експерименту, порівнявши значення довжини фіолетової хвилі, отримане у ході експерименту, з табличним значенням для червоного кольору 760 нм. (Відповідь округлити до цілих)

варіанти відповідей

4 %

3 %

2 %

Запитання 9

9. Учень спрямував на екран тонкий пучок світла крізь дуже малий отвір. Укажіть правильне твердження

варіанти відповідей

Ø У цьому досліді учень спостерігав прямолінійне поширення світла

Коли учень помістив авторучку в пучок, який ішов крізь отвір, він спостерігав на екрані чітку тінь

 Явище дифракції вказує на хвильову природу світла

 Навпроти отвору на екрані учень побачив велику світлу пляму

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест