Лабораторна робота №1 Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури

Додано: 5 жовтня 2022
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 59 разів
10 запитань
Запитання 1

Вкажіть навчальну мету лабораторної роботи № 1.

варіанти відповідей

Навчитися визначати опір провідника за допомогою амперметра і вольтметра; переконатися, що опір провідника не залежить від сили струму в ньому та напруги на його кінцях.

  

 Перевірити властивості послідовного з’єднання провідників.

  

Ознайомитися з будовою та принципом роботи калориметра; навчитися визначати кількість теплоти під час нагрівання і охолодження.

  

  Перевірити властивості паралельного з’єднання провідників.

Запитання 2

Підбери обладнання для проведення лабораторної роботи № 1. 

варіанти відповідей

Мірний циліндр, холодна і гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.

 

 Мензурка, терези з важками, металеве тіло з ниткою, гаряча вода, термометр, калориметр, паперові серветки, мішалка.

  

Джерело струму, резистори, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

  

 Джерело струму, електричні лампи, реостат повзунковий, амперметр, вольтметр, ключ, з’єднувальні проводи.

Запитання 3

Опиши хід лабораторної роботи № 1.

варіанти відповідей

Результати спостережень, вимірювань і обчислень заношу у звіт.

 

 Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи № 10, строго дотримуючись правил безпеки життєдіяльності.

  

 Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи № 1, строго дотримуючись правил безпеки життєдіяльності.

  

 Результати спостережень, вимірювань і обчислень записую у робочий зошит.

Запитання 4

Як називається прилад для проведення дослідів із вивчення теплових явищ та служить для змішування рідин та зменшення теплових втрат у дослідах?

варіанти відповідей

Спідометр

  

Термометр

  

 Калориметр

  

Мішалка

Запитання 5

Яка будова калориметра?

варіанти відповідей

Він складається із двох посудин, які розміщені одна у одній, не торкаючись, тобто, розділених пластмасовою чи дерев′яною прокладкою та шаром повітря.

 


  Він складається із посудини зі підфарбованим спиртом.

  

 Він складається із дерев′яної ручки та скляної посудини.

 

Два коліщатка із ниткою.

Запитання 6

Складіть висновок до лабораторної роботи № 1. Тобто продовжіть речення "Під час виконання лабораторної роботи № 1 я ..."

варіанти відповідей

навчився визначати опір провідника та з’ясував, що опір провідника не залежить від сили струму та прикладеної напруги.

  

перевірив властивості паралельного з’єднання провідників.

  

вивчив будову та принцип роботи калориметра; навчився обчислювати кількість теплоти при нагріванні-охолодженні.

  

 навчився визначати питому теплоємність речовини твердого тіла за допомогою калориметра.

Запитання 7

Змішали 100 г окропу й 100 г води, узятої при 20 0С. Яка температура води після змішування?

варіанти відповідей

200С

 

 600С

  

850С

  

 990 С

Запитання 8

Розв'язуючи задачі на складання рівняння теплового балансу, слід пам'ятати:

варіанти відповідей

Процес теплообміну зрештою приводить до стану теплової рівноваги, температури всіх тіл стають однаковими

Процес теплообміну зрештою приводить до стану теплової рівноваги, температури всіх тіл стають різними

Процес теплообміну зрештою приводить до зміни структури тіла

Процес теплообміну зрештою приводить до збільшення молекул

Запитання 9

Питома теплоємність Срібла дорівнює?

варіанти відповідей

500 Дж/кг * 0С

750 Дж/кг * 0С

250 Дж/кг * 0С

130 Дж/кг * 0С

Запитання 10

Продовжіть речення: Кількість теплоти, яку необхідно передати речовині для певної зміни її температури, залежить від того,

варіанти відповідей

яка температура речовини

яка маса речовини

яка це речовина

які речовини змішували

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест