Тест розроблений за відеоматеріалом: https://youtu.be/ozc-3Gk95wk
Для полегшення роботи учням є доцільним не перемішувати питання
Тема лабораторної роботи №2
Обладнання:
З’ясування умов виникнення індукційного струму.
Уводимо магніт у котушку північним полюсом
З’ясування умов виникнення індукційного струму
Залишаємо магніт нерухомим
З’ясування умов виникнення індукційного струму.
Уводимо магніт у котушку південним полюсом
З’ясування умов виникнення індукційного струму
Виводимо магніт, що був введений південним полюсом із котушки
З’ясування умов виникнення індукційного струму
Наближаємо котушку до південного полюса магніту
З’ясування умов виникнення індукційного струму
Наближаємо котушку до північного полюса магніту
В разі зміни напрямку руху магніту напрямок індукційного струму
В разі зміни полюса магніту, який наближають або віддаляють від котушки, напрямок індукційного струму
З’ясування чинників, від яких залежить значення індукційного струму
Швидко вводимо магніт у котушку
З’ясування чинників, від яких залежить значення індукційного струму.
Повільно вводимо магніт у котушку
З’ясування чинників, від яких залежить значення індукційного струму.
Швидко вводимо в котушку два магніти, складені однойменними полюсами
З’ясування чинників, від яких залежить значення індукційного струму.
Повільно вводимо в котушку два магніти, складені однойменними полюсами
Сила індукційного струму залежить від
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома