Тест розроблений за відеододатком до підручника для 9 класу: https://drive.google.com/file/d/1REeoX3paDPFt3TyGxYOZpDkyD137HXtD/view
Тема лабораторної роботи №2:
Мета лабораторної роботи №2:
Обладнання:
З’ясовуємо умови виникнення індукційного струму. Уводимо магніт у котушку північним полюсом…
Залишаємо магніт, введений у котушку північним полюсом, нерухомим…
Виводимо магніт, що був уведений у котушку північним полюсом…
Вводимо магніт у котушку південним полюсом…
Залишаємо магніт, введений у котушку південним полюсом, нерухомим…
Виводимо магніт, що був введений південним полюсом, із котушки...
Наближаємо котушку до південного полюса магніту...
Наближаємо котушку до північного полюса магніту...
За яких умов у замкненій котушці виникає індукційний струм?
В разі зміни напрямку руху магніту напрямок індукційного струму…
В разі зміни полюса магніту, який наближають або віддаляють від котушки, напрямок індукційного струму…
З’ясування чинників, від яких залежить значення індукційного струму.
Швидко вводимо магніт у котушку...
З’ясування чинників, від яких залежить значення індукційного струму.
Швидко виводимо магніт з котушки…
Повільно вводимо магніт у котушку...
Швидко вводимо в котушку два магніти, складені однойменними полюсами...
Повільно вводимо в котушку два магніти, складені однойменними полюсами…
Сила індукційного струму залежить від...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома