Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 5.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Встанови хід виконання лабораторної роботи № 5.
Тіло на нитці (або математичний маятник) здійснило 5 повних коливань за 2 с. Який період коливань тіла на нитці?
Тіло на нитці (або математичний маятник) здійснило 10 повних коливань за 5 с. Який період коливань тіла на нитці?
Тіло на нитці (або математичний маятник) здійснило 5 повних коливань за 10 с. Який період коливань тіла на нитці?
Тіло на нитці (або математичний маятник) здійснило 5 повних коливань за 2 с. Яка частота коливань тіла на нитці?
Тіло на нитці (або математичний маятник) здійснило 10 повних коливань за 5 с. Яка частота коливань тіла на нитці?
Тіло на нитці (або математичний маятник) здійснило 5 повних коливань за 10 с. Яка частота коливань тіла на нитці?
Вантаж на пружинці здійснив 10 коливань за 10 с. Який період і частота коливань вантажу на пружинці?
Тіло на нитці здійснило 50 коливань за 20 с. Який період і частота коливань тіла на нитці?
За малюнком встановіть амплітуду коливань кульки на нитці.
Дівчинка на гойдалці здійснила 10 коливань за 15 с. Який період і частота коливань дівчинки на гойдалці?
Маятник годинника здійснив 100 коливань за 50 с. Який період і частота коливань маятника годинника?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 5.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома