Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку

Додано: 1 червня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 3605 разів
12 запитань
Запитання 1

Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 6.

варіанти відповідей

Переконатися на досліді, що повна механічна енергія замкненої системи тіл залишається незмінною, якщо в системі діють сили тяжіння та сили пружності.

Дослідити динамометр і за його допомогою навчитися вимірювати сили, прикладені до тіла.

Дослідити від яких величин залежить період коливань нитяного маятника.

З’ясувати зв'язок між характеристиками звукової хвилі (амплітуда, частота) та гучністю й висотою тону звуку. 

Запитання 2

Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.

варіанти відповідей

Динамометр, набір тягарців, лінійка, гумовий шнур, олівець, нитка.

Комп’ютер (або мобільний телефон) із аудіоредактором WavePad, або програма «Камертон».

Кулька на нитці, годинник, тягарці масами 100 г кожен, лінійка, нитка.

Терези, тіла різної форми, набір тягарців, посудина з водою, тіла різної маси.

Запитання 3

Встанови хід виконання лабораторної роботи № 6.

варіанти відповідей

Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи № 6 строго дотримуючись правил безпеки життєдіяльності.

Результати спостережень, вимірювань і обчислень заношу у звіт.

Результати вимірювань записую у зошит.

Роботу виконую для спостереження явища дифузії.

Запитання 4

За малюнком встанови період коливань, частоту коливань, амплітуду коливань.

варіанти відповідей

T = 2 c, γ = 0,5 Гц, A = 10 м.

T = 2 c, γ = 0,25 Гц, A = 20 м.

T = 4 c, γ = 0,25 Гц, A = 0,1 м.

T = 4 c, γ = 1 Гц, A = 0,2 м.

Запитання 5

За малюнком встанови період коливань, частоту коливань, амплітуду коливань.

варіанти відповідей

T = 0,2 c, γ = 0,5 Гц, A = 10 м.

T = 2 c, γ = 5 Гц, A = 20 м.

T = 0,2 c, γ = 5 Гц, A = 0,1 м.

T = 4 c, γ = 1 Гц, A = 0,2 м.

Запитання 6

За малюнком встанови період коливань, частоту коливань, амплітуду коливань.

варіанти відповідей

T = 0,2 c, γ = 0,5 Гц, A = 10 м.

T = 2 c, γ = 5 Гц, A = 20 м.

T = 0,2 c, γ = 5 Гц, A = 0,1 м.

T = 0,17 c, γ = 5,88 Гц, A = 0,03 м.

Запитання 7

Встановіть напрям руху точок А, В і С за малюнком.

варіанти відповідей

А - вниз, В - вгору, С - вгору.

А - вниз, В - вниз, С - вгору.

А - вниз, В - вгору, С - вниз.

А - вгору, В - вгору, С - вниз.

Запитання 8

За малюнком встановіть амплітуду, частоту і довжину хвилі, якщо 1 клітинка має довжину 5 см, а швидкість поширення хвилі становить 340 м/с.

варіанти відповідей

А = 0,1 м, γ = 200 Гц, λ = 5 м.

А = 0,2 м, γ = 340 Гц, λ = 4 м.

А = 0,2 м, γ = 200 Гц, λ = 2 м.

А = 0,1 м, γ = 340 Гц, λ = 1 м.

Запитання 9

Висота тону залежить від...

варіанти відповідей

гучності звуку.

тембру звуку.

амплітуди коливань.

частоти коливань

Запитання 10

Гучність звуку залежить від...

варіанти відповідей

гучності звуку.

тембру звуку.

амплітуди коливань.

частоти коливань

Запитання 11

Скільки коливань за 20 с зробить гучномовець, якщо він буде випромінювати ноту "ля" другої октави, коливаючись із частотою 880 Гц?

варіанти відповідей

44

880

1 560

17 600

Запитання 12

Встанови висновок до лабораторної роботи № 6.

варіанти відповідей

Під час виконання лабораторної роботи № 6 я дослідив звукові хвилі та їх характеристики, перевірив співвідношення між фізичними величинами.

Я зрозумів дану практичну роботу.

Під час роботи я спостерігав звук.

Коли я виконував лабораторну роботу, то помітив, що результати вийшли неточними через брак.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест