Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 4.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Встанови хід виконання лабораторної роботи № 4.
На шальці терезів були гирі масами: 10 г, 20 г, 500 мг, 10 мг. Яка маса тіла, зваженого за допомогою цих гир? Відповідь подай у грамах.
На шальці терезів були гирі масами: 100 г, 20 г, 50 мг, 10 мг, 5 мг. Яка маса тіла, зваженого за допомогою цих гир? Відповідь подай у грамах.
Яка маса тіла на малюнку? Відповідь подай у грамах.
Яка маса тіла на малюнку? Відповідь подай у грамах.
Встановіть правильну послідовність зважування тіла.
1. До початку зважування необхідно зрівноважити терези.
2. Закінчивши зважування, перевіряють, чи всі важки покладено у футляр і чи кожен із них є на призначеному для нього місці.
3. Починають зважування з важка, маса якого близька до маси зважуваного тіла
4. Терези ставлять перед собою, праворуч від них розташовують футляр із важками.
5. Важки виймають із футляра спеціальним пінцетом і кладуть на праву шальку терезів.
6. Зрівноваживши терези, визначають загальну масу важків на шальці і за допомогою пінцета кладуть їх у футляр.
7. Зважуване тіло акуратно кладуть на ліву шальку терезів.
27 г
Яку масу мав тенісний м'яч, зважуваний у лабораторній роботі:
Як виміряти масу води?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 4.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома