Лабораторна робота № 7. Вивчення і перевірка закону збереження механічної енергії

7 запитань
Запитання 1

Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 7.

варіанти відповідей

Навчитися визначати коефіцієнт тертя ковзання дерева по дереву

Переконатися на досліді, що повна механічна енергія замкненої системи тіл залишається незмінною, якщо в системі діють сили тяжіння та сили пружності.

Навчитися працювати з важільними терезами та за їх допомогою визначати масу тіл.

Дослідити від яких величин залежить період коливань нитяного маятника.

Запитання 2

Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.

варіанти відповідей

Терези, мензурка, лінійка, посудина з водою, тіла різної форми.

Терези, мензурка, лінійка, посудина з водою, тіла різної форми, спідометр.

Динамометр, набір тягарців, лінійка, гумовий шнур, олівець, нитка.

Комп’ютер (або мобільний телефон) із аудіоредактором WavePad, або програма «Камертон».

Запитання 3

Встанови хід виконання лабораторної роботи № 7.

варіанти відповідей

Результати спостережень, вимірювань і обчислень заношу у звіт.

Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи.

Роботу виконую для спостереження явища дифузії.

Роботу виконую згідно інструкції до лабораторної роботи № 7, строго дотримуючись правил безпеки життєдіяльності.

Запитання 4

За даними трьох дослідів (0,032 м; 0,031 м; 0,033 м) обчисліть середнє значення видовження гумового шнура.

варіанти відповідей

0,032 м

0,031 м

0,033 м

0,04 м

Запитання 5

З даними трьох дослідів обчисліть середню зміну потенціальної енергії тіла відносно Землі за формулою Е = mgh, якщо m = 102 г, а h = 3,2 см.

варіанти відповідей

0,31 Вт

0,31 Дж

0,032 Вт

0,032 Дж

Запитання 6

З даними трьох дослідів обчисліть середню зміну потенціальної енергії пружно деформованого шнура за формулою Е = kx2/2, якщо k = 37,5 Н/м, а х = 3,2 см.

варіанти відповідей

0,019 Вт

0,019 Дж

0,19 Вт

0,19 Дж

Запитання 7

Встанови висновок до лабораторної роботи № 7.

варіанти відповідей

Під час виконання лабораторної роботи № 7 я навчився перевіряти закон збереження механічної енергії у механічних процесах.

Я зрозумів дану практичну роботу.

Коли я виконував лабораторну роботу, то помітив, що результати вийшли неточними через брак.

Результати вийшли неточними через недосконалі прилади вимірювання та велику їх похибку вимірювань.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест