Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі.

Додано: 11 лютого 2021
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 963 рази
10 запитань
Запитання 1

На початку 1950-х років яка країна домінувала за розміром капіталу, вкладеного в економіку країн Латинської Америки?

варіанти відповідей

Великобританія

США

Франція

Іспанія

Запитання 2

У яких роках у країніх регіону намітилася тенденція до демократизації?

варіанти відповідей

1944–1945 рр.

1951-1955 рр.

1948-1952 рр.

1946-1949 рр.

Запитання 3

У яких двох країнах влада амністувала політичних в’язнів і відновила громадянські свободи?

варіанти відповідей

Колумбії та Мексиці

Чилі та Венесуелі

Бразилії й Аргентині

Бразилії й Венесуелі

Запитання 4

У якому році на черговій Міжамериканській конференції в Колумбії була створена Організація американських держав (ОАД)?

варіанти відповідей

1946 р.

1948 р.

1953 р.

1949 р.

Запитання 5

У якому році владу на Кубі захопив диктатор Ф. Батіста?

варіанти відповідей

1952 р.

1959 р.

1956 р.

1954 р.

Запитання 6

До якою країною Куба хотіла зблизитися після захоплення влади?

варіанти відповідей

США

Франція

СРСР

Іспанія

Запитання 7

У якому році ьуло обрано лідера Чилі Сальвадора Альєнде?

варіанти відповідей

1959 р.

1969 р.

1970 р.

1975 р.

Запитання 8

За часи правління хунти А. Піночета за політичними й іншими мотивами було вбито близько?

варіанти відповідей

6400 осіб.

3200 осіб.

4500 осіб.

2100 осіб.

Запитання 9

Завдяки яким факторам Чилі стала лідером у Латинській америці за темпами зростання ВВП?

варіанти відповідей

Ухвалення конституції

Покращення оборони

Проведення економічних реформ

Заборони соціалістичної та комуністичної партії

Збільшення затрат на армію

Розриву звязків с США

Новим законам у країні

Запитання 10

У яких країнах із наведених диктатура припинила своє існування 1980-тих роках?

варіанти відповідей

Мексиці

Болівії

Бразилії

Венесулі

Аргентині

Панамі

Колумбії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест