Лазарус Тест_1

Додано: 2 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Копія з тесту: Лазарус Тест_1
Тест виконано: 224 рази
24 запитання
Запитання 1

Form1- екрана форма, якою властивістю можна змінити назву вашої форми

варіанти відповідей

Name

Caption

Text

Coior

Запитання 2

Яка властивість відповідає за ширину Form?

варіанти відповідей

AutoSize

Width

Height

Запитання 3

Кнопці Button відповідає абревіатура на панелі компонентів Standard :

варіанти відповідей

Abc

Ok

ab

Запитання 4

Кнопці Edit відповідає на панелі компонентів Standard така кнопка:

варіанти відповідей

Abc

Ok

ab

Запитання 5

змінити назву компонента Edit можна за допомогою

варіанти відповідей

Text

Caption

Name

Запитання 6

Змінити назву компонента Label можна за допомогою властивості

варіанти відповідей

Name

Text

Caption

Запитання 7

Мова програмування для середовища Lazarus, була розроблена:

варіанти відповідей

Білл Гейтс

Блез Паскаль

Ніклаус Вірт

Стів Джобс

Запитання 8

Під час роботи в середовищі Lazarus програміст – 

варіанти відповідей

Описує певну послідовність команд.

Описує певну сукупність об’єктів та їхню взаємодію. 

Складає послідовність правил для запису алгоритмів у формі , придатній для їх виконання на комп’ютері.

Складає чітко визначену послідовність команд для розв’язування певної задачі.

Запитання 9

Інтерфейс середовища програмування Lazarus містить такі основні вікна:

варіанти відповідей

Вікно компонентів.

Вікно Редактор тексту (коду).

Вікно Інспектор об’єктів.

Вікно налаштування подій.

Головне вікно. 

Вікно форми.

Запитання 10

Подія, яка наступає після наведення вказівника миші на об'єкт називається?

варіанти відповідей

OnMouseMove

OnClick

OnKeyPress

Запитання 11

Елемент TLabel це

варіанти відповідей

кнопка

форма

напис

Запитання 12

Значенням якої властивості є відступ об'єкта від верхньої межі?

варіанти відповідей

Left

Top

With

Запитання 13

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 14

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

Form1.Color:=clBlue;

Color.Form1:=Blue;

Form1.Color:=Blue

Запитання 15

З чого складається середовище розробки програм Lazarus?

варіанти відповідей

текстового редактора

компілятора

засобів налагодження програми

довідкової системи

та інших елементів

Запитання 16

Що таке форма?

варіанти відповідей

це місце, де можна вводити написи

це об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти

це елемент, який здійснює обчислення

це об'єкт, на якому видаються системні повідомлення

Запитання 17

Що таке процедура?

варіанти відповідей

це програма, яка виконує поставлене завдання

це окремо виділена частина програми, яка має своє ім'я і яку не можна запустити на виконання

це окремо виділена частина програми, яка має своє ім'я і яку можна за цим іменем запустити на виконання

Запитання 18

Якою командою можна відкрити вікно повідомлень?

варіанти відповідей

ShowMessege(" < текст>");

ShowMessege(' < текст>');

ShowMessage(" < текст>");

ShowMessage(' < текст>');

Запитання 19

Які значення можуть набувати властивості кнопки Enabled, Visible?

варіанти відповідей

Yes/No

1/0

True/False

Запитання 20

Набір файлів, з якими користувач працює під час створення прикладної програми в об’єктно-орієнтованому середовищі програмування – …

варіанти відповідей

Блок

Папка

Архів

Проект

Запитання 21

В яких операторах допущено помилки? 

варіанти відповідей

Label1.Captіon := Бажаю успіху!; 

Label1.Font.Color := clBlue;

Label1.Color = clYellow; 

Button1.Width := 40; 

Запитання 22

Після компіляції повідомлення про помилки з’являються... 

варіанти відповідей

у верхній частині вікна редактора коду 

у вікні Інспектор об’єктів 

в вікні Повідомлення

в вікні форми

Запитання 23

Кожна команда процедури має закінчуватися...

варіанти відповідей

крапкою з комою

двокрапкою

комою

крапкою

Запитання 24

Головна форма проекту має назву…

варіанти відповідей

Data module

Main

Application

Form

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест