Позначте, який словник подає особливості вимови та наголошення слів.
Позначте, у якому словнику з’ясовано походження слів.
Позначте, який словник подає нормативне написання слів.
Позначте, який словник пояснює стійкі сполучення слів.
Редагування не потребує словосполучення.
Лексичної помилки нема в рядку.
Лексична помилка є в кожному рядку,ОКРІМ...
Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченні.
Позначте речення, у якому неправильно вжито слово «приймати».
Позначте рядок, у якому подано пароніми.
Укажіть рядок, у реченні якого є антонім до слова наділений .
. Позначте рядок, у якому подано правильне тлумачення фразеологічного звороту комарика придушити.
Позначте рядок, у якому подано синонім до фразеологізму майстер на всі руки.
Обидва слова, подані в дужках, можливі за змістом у реченні.
Позначте речення, у якому виділене слово НЕ МОЖНА замінити варіантом у дужках.
Який фразеологізм є антонімом до вислову байдики бити?
З'ясуйте, у якому рядку всі фразеологізми мають однакове значення.
Лексична помилка наявна у реченні.
Слово, що сполучається із словом «обов’язок».
Позначте рядок, у якому подано синонім до фразеологізму кривити душею.
Установіть відповідність між фразеологізмами- антонімами.
1 Як з хреста знятий
2 Падати зі сміху
3 У чорта на куличках
4 Битися як риба об лід
А Як вареник у маслі
Б Бублика з’їси, поки кругом обійдеш
В Ревма ревіти
Г З доброго дива
Д Як рукою подати
Установіть відповідність між фразеологізмами та правильним тлумаченням їх.
1 Тремтіти від холоду
2 Несподівано з’явитися
3 Визискувати когось
4 Почувати себе ніяково
А Мов грім з ясного неба
Б Знімати шкуру
В Одним миром мазані
Г Дзвонити зубами
Д Ні в тих ні в сих
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома