Лексикологія

Лексичне значення

Додано: 4 травня 2023
Предмет: Українська мова
Тест виконано: 57 разів
59 запитань
Запитання 1

Доберіть синоніми.


Слово:

1) абсолютний

2) автентичний

3) автономний

4) аналогічний


Синонім:

А) цілковитий

Б) самостійний

В) сучасний

Г) схожий

Д) справжній

варіанти відповідей

1-а,2-д,3-б,4-г

1-д,2-а,3-г,4-в

1-д,2-в,3-а,4-г

1-д,2-в,3-б,4-а

Запитання 2


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Поза хатами стежка розширювалась і прямувала попід кам’яною горою до самісінького ліска. (2) Між деревами ховався невеличкий струмок, у ньому — завжди холодна й різка джерельна водиця. (3) Трохи віддалік дорога круто забирала праворуч, і опускалася в/низ до річки, блакитний відблиск якої було […] видно з/верху дерева. (4) На/весні річка в цьому місці широко розливалася, затоплюючи собою велику ділянку землі, а влітку, коли вода спадала, на лузі селилося безліч усякої дрібної звірини, і великий птах там полював. (5) Аж ген від отого лісочка, що не/виразно синів удалині, і до високого пагорба був його луг.

На місці пропуску в третьому реченні має бути слово


варіанти відповідей

гаразд

добре

легко

суттєво

Запитання 3


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навесні ми часто блукали сонячними пагорбами поміж торішнім листям визбируючи перші не/сміливі фіалки, вдихали міцний і п’янкий дух землі. (2) А коли забуяв зеленню травень, заквітчав широкі, не/приховані від людського ока луги ромашками, усе наче потонуло в білому морі, якому не/ має кінця-краю. (3) Ковтаєш трепетний запах квітів, і тебе вабить кудись у не/звідане. (4) А згори ніжно припікає сонечко, у чистому прозорому небі — ні хмаринки, тільки лине […] пісня жайворонка.

У четвертому реченні пропущено слово


варіанти відповідей

гамірна

нечутна

свавільна

чарівна

Запитання 4


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.

Замість пропуску в останньому реченні має бути слово


варіанти відповідей

буревій

дощик

літак

птах

Запитання 5


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.

У переносному значенні вжито в тексті виділене слово


варіанти відповідей

ходить навшпиньках

маленької дитини

над колискою

почутої мелодії

Запитання 6

Доберіть замість пропусків потрібні слова.


Речення:

1) Замість паспорта можна подати … про народження.

2) Це було натхненне й поетичне … в коханні.

3) На вході чергові обов’язково перевіряють … особи.

4) Лейтенант уважно занотував … очевидця події.


Пропущене слово:

А) свідоцтво

Б) свідчення

В) освідчення

Г) засвідчення

Д) посвідчення

варіанти відповідей

1-а,2-в,3-д,4-б

1-а,2-д,3-г,4-б

1-б,2-в,3-а,4-д

1-г,2-д,3-а,4-в

Запитання 7


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) У моїй батьківщині на/світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть до/гори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь по/тихеньку ступає в червоних чобітках заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, що/б можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.

У переносному значенні вжито в тексті виділене слово


варіанти відповідей

колишуться вози

кукурікають півні

зорі сяють

осінь ступає

Запитання 8

Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.


Іншомовне слово:

1) критерій

2) фіаско

3) фактор

4) рецепт


Український відповідник:

А) чинник

Б) мірило

В) учення

Г) припис

Д) провал

варіанти відповідей

1-а,2-г,3-б,4-в

1-б,2-д,3-а,4-г

1-б,2-д,3-в,4-а

1-в,2-г,3-а,4-д

Запитання 9


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре [...] протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху. (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.

Замість пропуску в третьому реченні може бути кожне з наведених слів, ОКРІМ


варіанти відповідей

полаявся

попорався

потрудився

похазяйнував

Запитання 10

Лексично правильне словосполучення утворить прикметник повчальний з іменником

варіанти відповідей

досвід

ефект

заклад

метод

план

Запитання 11


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.

Замість пропуску в третьому реченні має бути слово


варіанти відповідей

власний

гострий

проникливий

слабкий

Запитання 12


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Пахне луг… (2) Вечірній туманець благеньким напиналом напнувся над усеньким лугом, а отам, коло лісу, начебто завис густіший і темніший морок. (3) А де лелеки, що прилетіли на/зустріч з вечірньою казкою? (4) Мабуть, поки вечеряв, то познімались і полетіли на лісові озера. (5) Вдивляєшся поміж кущів, поміж осоки — ніде не видно, тільки сумують вечірні сутінки. (6) А луг пахне де/далі сильніше, і груди не можуть умістити, увібрати всю його терпку свіжість бо за/малі. (7) Дихаєш і наче оновлюєшся, в/друге на світ народжуєшся.

У переносному значенні вжито в тексті виділене слово


варіанти відповідей

дихаєш і оновлюєшся

пахне луг

сумують сутінки

лелеки прилетіли

Запитання 13

Прочитайте речення.Студентка. [...] перевтому, блискуче склала іспит. Замість пропуску можуть стояти всі слова, ОКРІМ

варіанти відповідей

забувши про

не дивлячись на

незважаючи на

подолавши

попри

Запитання 14


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Холодні осінні тумани клубочаться в/горі і спускають на землю мокрі коси. (2) Пливе в сірі без/вісті нудьга, пливе […] , і стиха хлипає сум. (3) Плачуть голі дерева, плачуть солом’яні стріхи, умивається сльозами вбога земля і не/знає, коли усміхнеться. (4) Міріади дрібних крапель спадають до/долу, і пливуть, змішані з землею, брудними потоками. (5) Недобрі думи крутяться тут, над головою, висять хмарами, котяться туманом.

На місці пропуску в тексті можуть бути всі слова, ОКРІМ


варіанти відповідей

безнадія

відчай

злість

розпач

Запитання 15

Знайдіть українські відповідники іншомовним словам.


Іншомовне слово:

1) абориген

2) агресор

3) асистент

4) адвокат


Українське слово:

А) туземець

Б) загарбник

В) попередник

Г) помічник

Д) захисник

варіанти відповідей

1-а,2-б,3-г,4-д

1-а,2-б,3-д,4-в

1-а,2-д,3-в,4-г

1-д,2-г,3-б,4-а

Запитання 16


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо в/гору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) У/далині […] степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!

У п’ятому реченні пропущено слово


варіанти відповідей

вився

розташувався

розіслався

спускався

Запитання 17

Установіть відповідність між значеннями слів лівого та правого стовпчиків:


Перший стовпчик:

1) відраза

2) спокуса

3) царина

4) тенети


Другий стовпчик:

А) осоруга

Б) зваба

В) галузь

Г) пастка

Д) каверза

варіанти відповідей

1-а,2-б,3-в,4-г

1-а,2-г,3-б,4-в

1-б,2-д,3-в,4-г

1-г,2-в,3-д,4-а

Запитання 18

Виділене слово вжите в прямому значенні в реченні

варіанти відповідей

Приходять друзі, виринають у пам’яті спогади.

Умивається сльозами убога земля.

У чужу душу не влізеш.

Холодні осінні тумани спускають на землю мокрі коси.

Запитання 19


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Чогось непокоїться хлопець, чомусь безпричинно тягне його в глибінь вечорів, де місяць і зорі ворожать угорі. (2) Ідеш шляхом, і здається тобі, наче от-от зі щастям зустрінешся. (З) І, як загадкові лісові [...], кличуть далекі дівочі пісні. (4) Він часто поривається до них, але близько не наважується підійти. (5) І не тому, що несміливий, а тому, що потаємна, ще нерозпізнана ним дівоча душа була святою для Романа. (6) Ще не знайшов тої, для якої зміг би небо прихилити.

Замість пропуску в третьому реченні має бути слово


варіанти відповідей

дороги

нетрі

стежки

тумани

Запитання 20

Утворіть лексично правильні словосполучення.


Перший стовпчик:

1) переводити

2) переказувати

3) підписувати

4) передплачувати


Другий стовпчик:

А) газети

Б) ордери

В) кошти

Г) через майдан

Д) з хорватської

варіанти відповідей

1-в,2-б,3-г,4-а

1-в,2-д,3-б,4-г

1-г,2-в,3-б,4-а

1-д,2-г,3-в,4-а

Запитання 21

Позначте речення, що містить застаріле слово:

варіанти відповідей

І можу поклястись на знамені, що мав би за найвищу нагороду потрібним бути власному народу (М. Луків).

Гостей у Івана повна хата, ґазди і ґаздині (В. Стефаник).

Козаки йшли під білими хоругвами, з піками, у зухвалих магерках (П. Загребельний).

Марічка любила, коли він грав на флояру (М. Коцюбинський).

Маєва нічка леготом дише... (Б. Лепкий).

Запитання 22

Позначте речення, у якому виділене слово вжито в переносному значенні:

варіанти відповідей

До булави треба й голови (Нар. творчість).

Скільки голів, стільки й умів (Нар. творчість).

У голову, як у торбу, що знайдеш, те й сховаєш (Нар. творчість).

Хліб – усьому голова (Нар. творчість).

Як голова сивіє, то чоловік мудріє (Нар. творчість).

Запитання 23

Виділене слово вжито в прямому значенні в реченні

варіанти відповідей

Ви знаєте, як сплять старі гаї?

Долинами пісня літає.

Хазяїн коротко відповідав на запитання гостя.

Шелестом опалого листя зітхає лісова стежка.

Запитання 24


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Нашу тисячолітню історію не треба ні підмальовувати, ні чепурити, хоч її переписали на свій лад чужинці, відвівши в ній для нас непривабливу роль другорядних статистів. (2) У цьому життєписі, сповненому суперечностей, є приклади героїзму і ницості, жертовного патріотизму і відступництва. (3) Зрештою, читати історію можна й без брому якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею. (4) Українська минувшина густо населена особистостями. (5) Серед них є постаті непересічні, але зрозумілі (Святослав, Богун, Наливайко, Стус, Чорновіл), а є загадково роздвоєні (Богдан Хмельницький, Гоголь і Хвильовий).

На місці пропуску в третьому реченні має бути слово


варіанти відповідей

бруднити

заламувати

мозолити

нагрівати

Запитання 25

Доберіть українські відповідники до іншомовних слів.


Іншомовне слово:

1) фактор

2) критерій

3) лозунг

4) сфера


Українське слово:

А) царина

Б) віче

В) гасло

Г) чинник

Д) мірило

варіанти відповідей

1-а,2-в,3-г,4-б

1-б,2-в,3-г,4-д

1-г,2-б,3-д,4-в

1-г,2-д,3-в,4-а

Запитання 26


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1)Леся Українка завжди прагнула не/звичайної краси та спокою душі й шукала їх не лише в рідній Україні, а й у Грузії. (2)До речі цей край вона _______ завдяки грузинському студентові Нестору, який квартирував у будинку Косачів у Києві. (З)Леся навчала його французької та любові до України, а він її – грузинської та любові до Грузії. (4)Життєвий шлях Лесі Українки нагадує не/суцільне тло, а різнокольорові шматочки скла - новоград-волинський, київський, грузинський, італійський, єгипетський. (5)Це сходинки до творчої вершини й до не/оборотної вічності, що скріплені ниткою одного не/повторного життя.

На місці пропуску в другому реченні має бути слово


варіанти відповідей

вигадала

визнала

вподобала

впізнала

Запитання 27


Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Людина загубила кому й почала боятися складних речень, шукаючи простенькі фрази. (2) За примітивними репліками прийшли елементарні думки. (3) Потім вона проґавила знак оклику й стала говорити монотонно, з однаковою інтонацією. (4) Пізніше людина десь «посіяла» знак питання й припинила запитувати: жодні події не цікавили її, де б вони не відбувалися: у космосі, на землі чи навіть у власній квартирі. (5) Ще через кілька років наша роззява загубила […] і перестала пояснювати іншим свої вчинки. (6) Бідолаха не могла висловити жодної ідеї, увесь час когось цитувала користуючись лише лапками, а згодом не стало і їх, у неї залишилася тільки крапка. (7) Бережіть розділові знаки

На місці пропуску в п’ятому реченні має бути слово


варіанти відповідей

двокрапку

дужки

крапки

тире

Запитання 28


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Веселка, виграваючи розмаїттям кольорів, завжди викликала радість і захоплення в усіх народів. (2) Її називали дугою, аркою та обожнювали, як сонце, і (З,з)емлю, і трави. (3) Древні (І,і)ндійці вважали райдугу величним луком (Б,б)ога Індри за допомогою якого він пускав стріли, уражаючи злих демонів, що ховалися в чорні хмари. (4) За давнім повір’ям, ця дуга піднімає вгору воду з озер, рік, а потім повертає її у вигляді дощу. (5) У народі кажуть: «Веселка воду бере». (6) Українці вірили: райдуга – це труба, що сягає одним кінцем неба, а інший опускає в криницю, з якої п’є (Б,б)огородиця.

Слово демонів (речення 3) можна замінити словом


варіанти відповідей

волхвів

ворогів

духів

лиходіїв

Запитання 29

Прочитайте речення.

Перед виходом з дому не забудьте … світло і , … погоду, … всі вікна.

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

виключити, не дивлячись на, позачиняти

виключити, незважаючи на, позакривати

вимкнути, не дивлячись на, позачиняти

вимкнути, незважаючи на, позакривати

вимкнути, незважаючи на, позачиняти

Запитання 30


Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…

Замість пропуску в другому реченні можна поставити всі слова, ОКРІМ


варіанти відповідей

звичок

переконань

поглядів

світогляду

Запитання 31

Суфікс -інн(я) має різне значення в словах рядка

варіанти відповідей

гасіння, коріння

носіння, говоріння

терпіння, водіння

ходіння, шарудіння

Запитання 32


Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Люко Дашвар пише неприкриту правду про чоловіків, жінок, дітей, тобто про нас із вами. (2) Авторка «зліплює» людей до/купи в одне неймовірне ціле – і виходять, здавалося б, фантастичні, а насправді цілком реальні історії. (3) Її романи ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч, а потім вони ще довго звучать у твоїй голові. (4) Іноді читати стає важко, але ти примушуєш себе рухатися вперед, сторінка за сторінкою, на/зустріч болю й захвату. (5) Разом з героями ми підіймаємося на/гору людських страждань, і падаємо вниз, чудово розуміючи, що все в цих книгах справжнє.

У тексті слово фантастичні (речення 2) можна замінити всіма наведеними словами, ОКРІМ


варіанти відповідей

дивовижні

казкові

неймовірні

правдиві

Запитання 33

У прямому значенні вжито всі прикметники в рядку

варіанти відповідей

глибоке озеро, золоте слово, жорсткий матрац

гострий біль, минулі роки, живильна вода

дитячі голоси, свіжий хліб, настільна лампа

шовкова хустка, теплі спогади, ясне небо

Запитання 34


Проаналізуйте текст і виконайте завдання

(1) У ХVІІІ столітті шведський король Густав ІІІ наказав провести такий експеримент: братам-близнюкам, засудженим до смертної кари, вирок, замість накидати петлю на шию, замінили довічним ув’язненням, але з умовою, що одному щодня даватимуть велику порцію кави, а іншому – чаю. (2) Обом злочинцям створили однаково пристойні умови. (3) Два медики-професори не спускали очей із піддослідних: хто ж, захворівши, підтвердить […] про шкідливість якогось із напоїв. (4) Але чекати довелося надзвичайно довго. (5) Ось відійшов у небуття перший учений, згодом – другий, короля було вбито… (6) Натомість обидва кандидати в небіжчики топтали ряст смакуючи свої «отруйні» напої. (7) Ініціатори експерименту так і не дізналися, що першим помер «поціновувач» чаю, щоправда, у 83 роки…

Замість пропуску в третьому реченні можуть бути всі слова, ОКРІМ


варіанти відповідей

аксіому

версію

гіпотезу

припущення

Запитання 35

Лексичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

виговор з попередженням

запровадження виборності

оголошення подяки

посвідка на проживання

Запитання 36


Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.

(1) У 1924 році на радіо вперше пролунали звуки точного часу: із Гринвіцької обсерваторії, заснованої ще в XVII столітті, їх передала британська компанія BBC. (2) А вже 1925 було запроваджено Всесвітній час, тож людство почало йти в ногу, тобто «в секунду». (3) От тільки для одного подружжя цей сигнал означав початок […]. (4) Виявляється діяла в Лондоні одна парочка, яка продавала час! (5) Сімейство Белвілів щодня їздило до Гринвіча, аби звіряти свій хронометр, а потім ці спритники збували інформацію понад 200 клієнтам, зокрема й годинникарям.

На місці пропуску в третьому реченні має бути слово


варіанти відповідей

бізнесу

краху

розвитку

успіху

Запитання 37

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

На шляху більшої … лауреатів і … конкурсів … перешкоди, однак прагнення перемоги завжди… до успіху.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

половини, дипломантів, трапляються, призводить

половини, дипломатів, трапляються, призводить

частини, дипломантів, зустрічається, приводить

частини, дипломантів, трапляються, приводить

частини, дипломників, зустрічаються, приводить

Запитання 38


Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.

 (1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо в/гору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) У/далині […] степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!

У п’ятому реченні пропущено слово


варіанти відповідей

вився

розташувався

розіслався

спускався

Запитання 39

Доберіть для відповідного пропуску під номером 34 правильний варіант з-поміж запропонованих.

Дистанційна форма (34)________ освіти – це (35)______ навчання, яке проходить переважно за опосередкованої взаємодії віддалених (36)______ учасників освітнього процесу в спеціалізованому (37)______, що (38)______ на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

варіанти відповідей

здобуття

набуття

одержання

отримання

Запитання 40

Доберіть для відповідного пропуску під номером 35 правильний варіант з-поміж запропонованих.

Дистанційна форма (34)______ освіти – це (35)________ навчання, яке проходить переважно за опосередкованої взаємодії віддалених (36)______ учасників освітнього процесу в спеціалізованому (37)______, що (38)______ на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

варіанти відповідей

індивідуальне

індивідуалістське

індивідуалізоване

індивідуалістичне

Запитання 41

Доберіть для відповідного пропуску під номером 36 правильний варіант з-поміж запропонованих.

Дистанційна форма (34)______ освіти – це (35)______ навчання, яке проходить переважно за опосередкованої взаємодії віддалених (36)_________ учасників освітнього процесу в спеціалізованому (37)______, що (38)______ на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

варіанти відповідей

один від одного

один з одним

одне до одного

одне між одним

Запитання 42

Доберіть для відповідного пропуску під номером 37 правильний варіант з-поміж запропонованих.

Дистанційна форма (34)______ освіти – це (35)______ навчання, яке проходить переважно за опосередкованої взаємодії віддалених (36)______ учасників освітнього процесу в спеціалізованому (37)_________, що (38)______ на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

варіанти відповідей

осерді

осередку

посереднику

середовищі

Запитання 43

Доберіть для відповідного пропуску під номером 38 правильний варіант з-поміж запропонованих.

Дистанційна форма (34)______ освіти – це (35)______ навчання, яке проходить переважно за опосередкованої взаємодії віддалених (36)______ учасників освітнього процесу в спеціалізованому (37)______, що (38)________ на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

варіанти відповідей

знаходиться

оперує

перебуває

функціонує

Запитання 44

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.

варіанти відповідей

заснування

конструювання

спорудження

створення

Запитання 45

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.

варіанти відповідей

зустрічаються

пересікаються

перетинаються

стикаються

Запитання 46

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.

варіанти відповідей

міжусобним

особистим

особистісним

особовим

Запитання 47

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________ частин заходу.

варіанти відповідей

неформальних

неформалістичних

неформалістських

неформених

Запитання 48

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський бізнесмен і новатор у (34) __________ прикладних (35) __________ технологій Стів Джобс разом зі Стівеном Возняком заснували компанію «Apple» для (36) __________ комп'ютерів власної конструкції. Автором більшості розробок був Возняк, а Джобс став маркетологом і (37) __________ «Apple» на одну з найприбутковіших корпорацій світу, ринкову вартість якої можна (38) __________ з валовим внутрішнім продуктом Аргентини або Нідерландів.

варіанти відповідей

галузі

області

площині

середовищі

Запитання 49

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський бізнесмен і новатор у (34) __________ прикладних (35) __________ технологій Стів Джобс разом зі Стівеном Возняком заснували компанію «Apple» для (36) __________ комп'ютерів власної конструкції. Автором більшості розробок був Возняк, а Джобс став маркетологом і (37) __________ «Apple» на одну з найприбутковіших корпорацій світу, ринкову вартість якої можна (38) __________ з валовим внутрішнім продуктом Аргентини або Нідерландів.

варіанти відповідей

інформативних

інформатичних

інформаційних

інформованих

Запитання 50

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський бізнесмен і новатор у (34) __________ прикладних (35) __________ технологій Стів Джобс разом зі Стівеном Возняком заснували компанію «Apple» для (36) __________ комп'ютерів власної конструкції. Автором більшості розробок був Возняк, а Джобс став маркетологом і (37) __________ «Apple» на одну з найприбутковіших корпорацій світу, ринкову вартість якої можна (38) __________ з валовим внутрішнім продуктом Аргентини або Нідерландів.

варіанти відповідей

видавництва

виробництва

генерування

устаткування

Запитання 51

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський бізнесмен і новатор у (34) __________ прикладних (35) __________ технологій Стів Джобс разом зі Стівеном Возняком заснували компанію «Apple» для (36) __________ комп'ютерів власної конструкції. Автором більшості розробок був Возняк, а Джобс став маркетологом і (37) __________ «Apple» на одну з найприбутковіших корпорацій світу, ринкову вартість якої можна (38) __________ з валовим внутрішнім продуктом Аргентини або Нідерландів.

варіанти відповідей

видозмінив

перевтілив

перетворив

трансформував

Запитання 52

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський бізнесмен і новатор у (34) __________ прикладних (35) __________ технологій Стів Джобс разом зі Стівеном Возняком заснували компанію «Apple» для (36) __________ комп'ютерів власної конструкції. Автором більшості розробок був Возняк, а Джобс став маркетологом і (37) __________ «Apple» на одну з найприбутковіших корпорацій світу, ринкову вартість якої можна (38) __________ з валовим внутрішнім продуктом Аргентини або Нідерландів.

варіанти відповідей

порівняти

протиставити

співставити

ідентифікувати

Запитання 53

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський психолог, педагог, публіцист Дейл Карнегі розробив (34) __________ концепцію (35) __________ спілкування, якої дотримувався й сам. Він жив за принципом: у світі немає поганих людей, є лише (36) __________ обставини, які насправді можемо легко подолати, змінивши (37) __________ до них і в такий спосіб припинивши псувати настрій як собі, так і (38) __________.

варіанти відповідей

власну

особову

осібну

приватну

Запитання 54

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський психолог, педагог, публіцист Дейл Карнегі розробив (34) __________ концепцію (35) __________ спілкування, якої дотримувався й сам. Він жив за принципом: у світі немає поганих людей, є лише (36) __________ обставини, які насправді можемо легко подолати, змінивши (37) __________ до них і в такий спосіб припинивши псувати настрій як собі, так і (38) __________.

варіанти відповідей

беззаперечного

безконфліктного

неконтраверсійного

несуперечливого

Запитання 55

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський психолог, педагог, публіцист Дейл Карнегі розробив (34) __________ концепцію (35) __________ спілкування, якої дотримувався й сам. Він жив за принципом: у світі немає поганих людей, є лише (36) __________ обставини, які насправді можемо легко подолати, змінивши (37) __________ до них і в такий спосіб припинивши псувати настрій як собі, так і (38) __________.

варіанти відповідей

неласкаві

непривітні

неприязні

несприятливі

Запитання 56

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський психолог, педагог, публіцист Дейл Карнегі розробив (34) __________ концепцію (35) __________ спілкування, якої дотримувався й сам. Він жив за принципом: у світі немає поганих людей, є лише (36) __________ обставини, які насправді можемо легко подолати, змінивши (37) __________ до них і в такий спосіб припинивши псувати настрій як собі, так і (38) __________.

варіанти відповідей

взаємини

відносини

ставлення

стосунки

Запитання 57

Прочитайте текст із пронумерованими пропусками. Завдання стосується пропуску, номер якого виділено жирним шрифтом. Доберіть для цього пропуску правильний варіант з-поміж запропонованих.

Американський психолог, педагог, публіцист Дейл Карнегі розробив (34) __________ концепцію (35) __________ спілкування, якої дотримувався й сам. Він жив за принципом: у світі немає поганих людей, є лише (36) __________ обставини, які насправді можемо легко подолати, змінивши (37) __________ до них і в такий спосіб припинивши псувати настрій як собі, так і (38) __________.

варіанти відповідей

довкіллю

оточенню

оточуючим

середовищу

Запитання 58


Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

(1) Основний принцип методу «дама з крильцями» – прибирати дім не повністю за один раз, а частково, не більше 15-30 хвилин щодня. (2) Цей процес має асоціюватися у вас із легкістю та ненав’язливістю: краще щодня потроху, аніж цілий день на порядкування. (3) Поділіть своє помешкання на зони й складіть план прибирання кожної. (4) Якщо сьогодні ви причепурили кухню, не докоряйте собі за невеликий безлад у ванній: на все свій час! (5) Генеральне прибирання робимо впродовж години раз на тиждень: опорядковуємо все помешкання, але поверхово. (6) Ідеальний порядок у кожній зоні наводимо за щоденним 15-хвилинним графіком. (7) І ще одне добре правило: за 10-15 хвилин назбирайте в пакет 27 непотрібних речей, які муляють очі й рішуче викиньте цей мотлох (не перекладайте на інше місце, а винесіть геть)!

Слово зони в третьому реченні можна замінити словом


варіанти відповідей

відрізки

сфери

частини

шматки

Запитання 59

Потребує редагування вислів у рядку

варіанти відповідей

віддячити за допомогу

відхилити пропозицію

давно знати друг друга

довгострокове планування

заповзято співпрацювати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест