Справжнє прізвище Лесі Українки#
Леся Українка здобула освіту
Вершиною драматичної майстерності Лесі
Contra spem spero» у перекладі з латини означає
Драма-феєрія — це
. Перший вірш «Надія» дев’ятирічна Леся присвятила своїй
Від часу Шевченкового «Поховайте та вставайте, кайдани порвіте” Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як із уст сеї слабосилої, хворої дівчини…» — так схарактеризував Лесю Українку#
Лісова пісня» написана в річище
У «Лісовій пісні» ідеали гармонійної істоти, вічного людського хисту, краси, високих поривів душі втілено в образі
. Роздвоєна душа в героя твору «Лісова пісня»
. Ідея твору «Лісова пісня» втілена у словах
Не зневажай душі своєї цвіту» («Лісова пісня»),— радить
Основний конфлікт твору «Лісова пісня»#
Перша збірка поезій Лесі Українки має назву
Видно нерухомого Лукаша з усміхом щастя на устах («Лісова пісня») — ця картина
Бездуховність і обивательську обмеженість («Лісова пісня») утілено в образі#
Композиційну особливість драми-феєрії «Лісова пісня» вказано в рядку#
Крізь сльози сміятись», «серед лиха співати пісні», «без надії сподіватись» у поезії «Contra spem spero» — це
За ідейно-тематичним спрямуванням «Лісова пісня» перегукується із твором
Образом-антиподом до образу Мавки в «Лісовій пісні» виступає
Особливість сюжетної побудови «Лісової пісні» виявляється#
Поезія «Contra spem spero» побудована на#
Поезія «Contra spem spero!» входить до збірки
Слова «Я маю в серці те, що не вмирає!» («Лісова пісня») промовляє#
У драмі-феєрії «Лісова пісня» НЕ порушено проблеми
Установіть, чиї це слова: «А чи не годі вже того грання? Все грай та грай, а ти, робото, стій!»
Установіть, чиї це слова: «Ну, як-таки, щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде!"
. Установіть, чиї це слова: «Минай людські стежки, дитино, бо там не ходить воля, — там жура тягар свій носить. Обминай їх, доню: раз тільки ступиш — і пропала воля!"
Установіть, чиї це слова: «Я, небоже, знаю, як з чим і коло чого обійтися: де хрест покласти, де осику вбити, де просто тричі плюнути, та й годі»
Не може “своїм життям до себе дорівнятись”
Одягає на Мавку багряницю
Кружляє Мавку в шаленому танку
Виконує функцію своєрідного мосту між двома світами – природи та людей
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома