1. Назва вірша Лесі Українки «Contra spem spero!» означає
Імпульсом до написання поезії стало(стала)
Уся поезія побудована на
Основний мотив вірша
Провідним художнім засобом у рядках «Гетьте, думи. Ви хмари осінні! То ж тепера весна золота!» є
У словах Лесі Українки «Я на гору круту крем’яную // Буду камінь важкий підіймать...» переосмислено образ
У поезії є всі символічні образи, ОКРІМ
Який художній засіб використано в рядках «Буду сіять барвисті квітки, / Буду сіять квітки на морозі, Буду лить на них сльози гіркі»
Вірш Лесі Українки «Contra spem spero!» - яскравий приклад
Розгляньте малюнок. Який міфологічний мотив звучить у вірші?
Я на гору круту крем’яную
Буду камінь важкий підіймать
І, несучи вагу ту страшную,
Буду пісню веселу співать.
Мотив цього уривку перегукується з відомим міфом
Визначте художній засіб рядків "крізь сльози сміятись", серед лиха співати пісні".
Укажіть, якому герою "Лісової пісні" належить цей портрет: "Гарний хлопець у червонястій одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима"
Укажіть, хто з героїв "Лісової пісні" говорить:
"Не задивляйся ти на хлопців людських.
Се лісовим дівчатам небезпечно..."
За яких обставин відбулася перша зустріч Мавки і Лукаша?
Кого з героїв "Лісової пісні" охарактеризовано словами "лукава, як видра", "хижа, наче рись"?
Укажіть, кого так охарактеризувала Мавка: "У тебе голос чистий, як струмок,
а очі - непрозорі."
Укажіть, хто говорить: "Я таки вподобав породу вашу лісову".
Укажіть, кому адресовані слова Мавки: "Не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись".
Визначте, який епізод є зав'язкою сюжету в "Лісовій пісні":
Визначте епізод, який є кульмінаційним в "Лісовій пісні":
Укажіть, кому належать ці слова:
Не зневажай душі своєї цвіту,
бо з нього виросло кохання наше!
Той цвіт від папороті чарівніший -
він скарби творить, а не відкриває
Укажіть, кому належать ці слова: "Я знаю, як з чим і коло чоло обійтися: де хрест покласти, де осику вбити... Посієм коло хижки мак-відюк, терлич посадимо коло порога, - та й не приступиться ніяка сила"
"Як буду вмирати, то прийду, як звір, до лісу, - отут під дубом хай і поховають..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома