Визначити, кому належать слова: "Грицько ж, він міряв не тією міркою.В житті шукав дорогу не пряму.Він народився під такою зіркою,що щось в душі двоїлося йому".
Визначити, кому належать слова:"Ця дівчина... Обличчя, як з ікон.І ви її збираєтесь карати? А що, як інший вибрати закон,—не з боку вбивства, а із боку зради".
Про кого говорять?"А сам він дід старезний, полотняний.А в нього сива борода, як дим.Розказує про Кафу, полонянок,про те, в які походи він ходив".
Визначити, про кого слова:"А якось їхав через Ворсклу возом,чи задрімав, чи так не додививсь,і в Іордань, затягнену морозом,вночі з конем і возом проваливсь..."
На захист Марусі у листі від гетьмана викладені усі аргументи, ОКРІМ
Назвіть сято, яке Маруся згадує у другу ніч перебування у тюрмі.
Про яке свято йдеться мова в уривкові " А вже дівчата в плахтах, у намисті, вінки пускають за водою вниз. А вже гадають, хто кому до мислі, а хлопці зносять до багаття хмиз"
Про кого йдеться мова і як його звали: " Він гордий був.....Він лицар був, дарма, що постоли. Стояв на смерть. Ніколи не здавався."
Від кого Маруся почула пісню про героя "орлика Чурая"?
Про кого йдеться мова :" Така була красива молодичка, вуста сміються, а в очах печаль"
Про кого йдеться мова: "Одна статура в матері і в доньки — обидві круглі, наче карахоньки"
Про кого йдеться мова: " Все скаржилась, ходила якось боком. Кляла Бобренка на усі лади."
Для кого Маруся готувала зілля?
Куди після смерті хотіла б потрапити Маруся?
Коли була спалена Полтава?
В чому стара Бобренчиха звинувачувала Марусю ?
В який день тижня, за свідченнями натовпу, було отруєно Гриця?
Як поводила себе на суді Маруся?
Скільки років Грицько ходив в походи?
Кого посватав Грицько?
Як саме Маруся вбила Грицька?
Хто сказав про Марусю; "Бо на обличчя з янголами схожа,
але в душі — то чистий сатана" ?
Як саме суд вирішив стратити Марусю?
Який з наведених фрагментів поезій не належить перу Ліни Костенко?
9. З якої поезії ці слова:Людині бійся душу ошукать,Бо в цьому схибиш – то уже навіки!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома