Лінійні алгоритми

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 200 разів
11 запитань
Запитання 1

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

 

варіанти відповідей

Змінює даний образ на наступний

Змінює колір образу

Змінює розмір образу

Змінює яскравість образу

Запитання 2

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює розмір образу

Змінює колір образу

Змінює даний образ на наступний

Видаляє образ

Запитання 3

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює колір образа

Змінює даний образ на наступний

Змінює гучність звуку

Змінює розмір образа

Запитання 4

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Запускає програму через 1 секунду

Зупиняє програму через 1 секунду

Видаляє програму через 1 секунду

Призупиняє програму через 1 секунду

Запитання 5

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює яскравість образу

Змінює колір образу

Змінює тло сцени

Змінює розмір образу

Запитання 6

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупинаяє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 7

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

проектом

програмою

алгоритмом

контейнером

Запитання 8

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 9

Зупинити виконання програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 10

Алгоритми , кожна наступна команда якого виконується тільки після виконання попередньої команда і обов'язково виконується лише один раз називають -

варіанти відповідей

алгоритм з неповним розгалуженням

циклічний алгоритм з лічильником

лінійний алгоритм

алгоритм з повним розгалуженням з циклом з лічильником

Запитання 11

Обери правильну послідовність команд, щоб додати новий образ для виконавця

варіанти відповідей

1. Натисни на вкладку "Образи"

2. Натисни на потрібного виконавця в списку спрайтів

3. Натисни на кнопку "оберіть образ із бібліотеки"

4. Оберіть категорію

5. Натисніть на потрібного спрайта двічі лівою кнопкою миші

1. Натисни на потрібного виконавця в списку спрайтів

2. Натисни на вкладку "Образи"

3. Натисни на кнопку "оберіть образ із бібліотеки"

4. Оберіть категорію

5. Натисніть на потрібного спрайта двічі лівою кнопкою миші

1. Натисни на вкладку "Образи"

2. Натисни на потрібного виконавця в списку спрайтів

3. Оберіть категорію

4. Натисни на кнопку "оберіть образ із бібліотеки"

5. Натисніть на потрібного спрайта двічі лівою кнопкою миші

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест