29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Лінійні нерівності та системи

Додано: 29 березня
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 358 разів
12 запитань
Запитання 1

Виберіть число, яке є розв’язком наступної нерівності -2x>-6 : 

варіанти відповідей

5

2

3

4

Запитання 2

Вказати скільки цілих чисел належить проміжку  [-3,5; 5)


варіанти відповідей

6

7

8

безліч

Запитання 3

Розв’язати нерівність 2х>10

 та вказати найменше ціле число, яке належить розв’язку

варіанти відповідей

5

6

7

0

Запитання 4

Розв’язати нерівність -4x >=16

 та вказати найбільше ціле число, яке належить розв’язку

варіанти відповідей

-3

-4

-5

4

Запитання 5

Знайти переріз числових проміжків  (-9; 0,5) та [-3;7)



варіанти відповідей

(0,5; 7)

(-9;7)

[-3; 0,5)

(-3;0,5)

Запитання 6

Розв’язати систему нерівностей

{х>-3, х<6

 та вказати кількість цілих чисел, які належать розв’язку.

варіанти відповідей

10

9

8

7

Запитання 7

Розв’язати систему нерівностей {5х>-25; -7х>14

 та вказати найменше ціле число, яке належить розв’язку.

варіанти відповідей

-2

-1

-5

-4

Запитання 8

Розв’язати сукупність нерівностей [2х>-14; 3х<36

 та вказати кількість цілих чисел, які належать розв’язку.

варіанти відповідей

7

12

18

безліч

Запитання 9

Розв’язати нерівність (х+4)(х-2)-(х+5)(х+3)≤-8х

 та вказати найбільше ціле число, яке належить розв’язку

варіанти відповідей

12

11

10

10,5

Запитання 10

Розв’язати систему нерівностей {6х-7≥4х-3; 3х+16≥8х-4

 та вказати кількість цілих чисел, які належать розв’язку.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

. Розв’язати сукупність нерівностей [6х-9<3х+15; 7-2х<13-5х


 та вказати найбільше ціле число, яке належить розв’язку.

варіанти відповідей

5

6

7

8

Запитання 12

Розв’язати систему нерівностей 

0,6-4х>2,2 ;

2,5х-2<8;

3,1х+9>1,6х+3

варіанти відповідей

(-4; 4)

(-4; -0,4)

(-0,4; 4)

(-∞;4)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест