Лінійні нерівності з однією змінною та їх системи

Додано: 2 листопада 2021
Предмет: Алгебра, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Розвяжіть нерівність 5х-6<10

варіанти відповідей

(-∞ ; 3,2]

[3,2;∞)

(-∞ ; 3,2)

(-∞ ; 10)

(10;-∞)

Запитання 2

Який числовий проміжок вказан на малюнку?

варіанти відповідей

 [5; 20]

(5; 20]

(5; 20)

[5; 20)

Запитання 3

Яка з нерівностей правильна, якщо a−b=−0,1?

варіанти відповідей

a>b

a<b

a≥b

a≤b

Запитання 4

Знайдіть область визначення функції

варіанти відповідей

(0; +∞)

[-3; +∞)

[5; +∞)

(- ∞;-5)

Запитання 5

Знайдіть найбільший цілий розв`язок нерівності 2( 3х - 7) + х ≤ 31

варіанти відповідей

1

7

5

6

Запитання 6

Розв’яжіть подвійну нерівність:


варіанти відповідей

y є [ 2/3; 2 )

y є ( 2 ; + ∞ )

y є [ - 2/3; 2 )

y є (- 2/3; 2 ]

Запитання 7

Яку нерівність дістанемо, якщо обидві частини нерівності 6 > -2 помножити на -5?

варіанти відповідей

-30 < 10

30 > -10

-30 > 10

 10 < 30

Запитання 8

Розв'язати нерівність

-2х+6> 3х+1

варіанти відповідей

(1;3)

(1;+∞)

(-∞;1)

(-1;3)

Запитання 9

Розв'язати систему нерівностей




варіанти відповідей

[4;-7)

[-4;7]

[-4;7)

(-4;7]

Запитання 10

Розв`яжіть нерівність 3 - 2( х - 5) > -3

варіанти відповідей

(8; +∾)

( -∾; 8)

( -8; +∾)

( -5; +∾)

Запитання 11

Позначте числа, які є розв'язками системи

варіанти відповідей

0

-1

-3

3

1

-2

2

Запитання 12

Розв’яжіть систему нерівностей:


варіанти відповідей

x є ( - ∞; 2 )

x є ∅

x є [ 2; ∞ )

x є ( 2; 4 )

Запитання 13

Розв’яжіть систему нерівностей

варіанти відповідей


x∊(2; 13]


x∊(2; 13)

x∊(-∾; 13]

 x∊(-∾; 2)

Запитання 14

11.За якої умови набуває від*ємних значень вирах 10 - 0,5х

варіанти відповідей

х > 2

х < -20

х > 20

х < 2

Запитання 15

7.Яка з нерівностей є хибною при всіх значеннях х?

варіанти відповідей

- ( х + 3)2 < 0

х2 + 10 < 0

( х + 5)2 > 0

- х2 + 9 < 0

Запитання 16

5.Розв*язком якої нерівності є число 0?

варіанти відповідей

2х - 5 > 0

4х + 1 ≤ 13

3х + 4 ≥ 5

5х + 7 <0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест