Лінійний алгоритм (ІІ семестр)

Додано: 22 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 4 клас
Тест виконано: 95 разів
17 запитань
Запитання 1

Що таке алгоритм?

варіанти відповідей

Створена людиною програма для гри

Дії в якому виконуються послідовно, одна за одною

скретч

Запитання 2

Перед складанням алгоритму для розв’язування задачі потрібно:


варіанти відповідей

Проаналізувати умову задачі, тобто визначити відомі дані та ті, які потрібно знайти

Скласти план дій до розв’язування задачі

Описати складений план дій за допомогою команд виконавця, як ти це робив чи робила у середовищі Скретч

Всі варіанти правильні

Запитання 3

Слідування — це 

варіанти відповідей

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, які виконуються одна за одною один раз.

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Всі варіанти правильні

Запитання 4

Повторення це -

варіанти відповідей

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, які виконуються одна за одною один раз.

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Всі варіанти правильні

Запитання 5

Розгалуження це -

варіанти відповідей

Всі варіанти правильні

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, які виконуються одна за одною один раз.

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд.

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.

Запитання 6

Анімацію об’єктів у середовищі СКРЕТЧ реалізують за допомогою команд групи:

варіанти відповідей

Рух, Вигляд, Керування

Звук, Події, Датчики

Оператори, Зміни, Мої блоки

Рух, Події, Зміни

Запитання 7

Перемістити, Поворот, Перейти до, Повернути в напрямку, Слідувати - основні команди з групи

варіанти відповідей

Звук

Датчики

Рух

Вигляд

Події

Запитання 8

Відтворити звук, Зупинити всі звуки, Гучність, Очистити звукові ефекти - основні команди з групи

варіанти відповідей

Звук

Датчики

Рух

Вигляд

Події

Запитання 9

Наступний образ, Змінити тло, Показати, Сховати, Розмір - основні команди з групи

варіанти відповідей

Звук

Датчики

Рух

Вигляд

Події

Запитання 10

Коли натиснуто, Коли я отримую, Оповістити - основні команди з групи

варіанти відповідей

Звук

Датчики

Рух

Вигляд

Події

Запитання 11

Торкається вказівник, Відстань до, Запитати, Відповідь, Клавішу ___ натиснуто - основні команди з групи

варіанти відповідей

Звук

Датчики

Рух

Вигляд

Події

Запитання 12

Чекати __секунд, Повторити, Завжди, Якщо, Чекати поки, Повторити до, Зупинити - основні команди з групи

варіанти відповідей

Звук

Датчики

Рух

Вигляд

Події

Керування

Запитання 13

Найпоширенішими помилками під час складання алгоритмів є:


варіанти відповідей

неправильна кількість повторень

неправильний порядок команд, що складають алгоритм

неточне визначення напрямку повороту під час проходження лабіринтів тощо

Всі варіанти правильні

Запитання 14

Структура не повного розгалудження у середовищі СКРЕТЧ

варіанти відповідей

Умова

Команди, що виконуються, якщо умова істина

Команди, що виконуються, коли умова хибна

Всі варіанти правильні

Запитання 15

Структура повного розгалуження


варіанти відповідей

Умова

Команди, що виконуються, якщо умова істина

Команди, що виконуються, коли умова хибна

Всі варіанти правильні

Запитання 16

Якщо виконавця переміщувати на 5 кроків ліворуч, тобто у зворотному напрямку, то вираз позиції в рядку набуде вигляду 

варіанти відповідей

х = 5

х = -5

у = -5

у = 5

Запитання 17

Якщо виконавця переміщувати на 5 кроків вгору то вираз позиції в рядку набуде вигляду

варіанти відповідей

у = -5

у = 5

х = -5

х = 5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест