Лінзи. Побудови зображень у лінзах. 11 клас.

Додано: 7 лютого 2021
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 44 рази
12 запитань
Запитання 1

Прозоре тіло з обмежене з обох сторін сферичними поверхнями називають ...

варіанти відповідей

Скло

Лупа

Лінза

Об'єктив

Запитання 2

Оптичну силу лінзи обчислюють за фомулою:

варіанти відповідей

D=1/F

Г=1/F

Г=f/d

D=f/d

Запитання 3

Промінь, що проходить через оптичний центр лінзи

варіанти відповідей

не заломлюється

заломлюється

іде паралельно його оптичній вісі

проходить через головний фокус

Запитання 4

Фокусна відстань лінзи вимірюється у ...

варіанти відповідей

метрах за секунду

метрах

секундах

герцах

Запитання 5

На рис. 2 показаний хід променів світла через лінзу, MN − головна оптична вісь лінзи. Яка з точок, вказаних на малюнку, є головним фокусом лінзи?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 6

Яка лінза зображена на малюнку? Дійсне чи уявне зображення?

варіанти відповідей

Збиральна, уявне

Збиральна, дійсне

Розсіювальною, уявне

Розсіювальною, дійсне

Запитання 7

Яка це лінза?


 

варіанти відповідей

Роздавальна

Збиральна

Розсіювальна

Забиральна

Запитання 8

В яких одиницях вимірюється оптична сила лінзи?

варіанти відповідей

1 м

1 мм.рт.ст.

1 дптр

1 Па

Запитання 9

Формула тонкої лінзи записується так...

варіанти відповідей

Г=Н / h

F= 1 / D

D= 1 / F

1 / F= 1 / d + 1 / f

Запитання 10

Промінь, який проходить через оптичний центр лінзи, після заломлення в лінзі…

варіанти відповідей

йде через фокус

йде паралельно головній оптичній осі

через фокус йде його продовження

не заломлюється та не змінює свого напрямку

Запитання 11

Визначити фокусну відстань збиральної лінзи, що дає уявне зображення предмета, розміщеного перед нею на відстані 0,4 м. Відстань від лінзи до зображення 1,6 м.

варіанти відповідей

0,53

0,35

0,95

1,2

Запитання 12

На малюнку подана: формула .......( продовжте)

варіанти відповідей

оптичної лінзи

тонкої лінзи

розсіювальної лінзи

збиральної лінзи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест