Оберіть два твори О.Гончара, які є новелами.
Визначте жанр твору О. Гончара "Собор".
З якими героями пов'язані події твору О.Гончара "Модри Камень"?
Про долю студбатівців у перші дні Другої світової війни йдеться у творі
Основна проблема роману О. Гончара "Собор" -
Оберіть твори, які представляють "химерну" прозу в українській літературі.
Оберіть риси, характерні для "химерної" прози.
Вірять у більшовицьку ідею колективізації такі герої "Лебединої зграї":
Життєва мудрість за зрілість представлені в образі місцевого філософа Фабіяна із твору "Лебедина зграя", що має справжнє ім'я
Улюблений жанр Павла Загребельного -
Оберіть хибне твердження про П. А. Загребельного.
Риси повелительки й рабині водночас поєднує в собі героїня ...
Проблема примусової колективізації порушена в романі
Проблеми: "воля і неволя", "вплив релігії на людину", "єдність людини з рідним краєм", "керівник і народ" - порушуються письменниками у творах:
Кому з героїнь належить така характеристика: Вона палка патріотка свого краю, жорстока і смілива та добра й чутлива водночас. Саме оточення та обставини зробили з неї жорстоку інтриганку й лагідну жінку.
Унікальним прикладом українського літературного бароко ХХ століття став роман
Визначте жанр Твору "Дім на горі".
"Голос трави" є частиною твору
Релігійні уявлення народу, елементи язичництва, сюжети й образи із етнографії, слов’янства, реальні події національної історії, біблійські сюжети і притчі розкриваються у фольклорно-фантастичному романі про кохання, автором якого є
Історія поневіряння на чужині і пізнання безславної долі яничарів пов'язана з життям таких героїнь:
Темі депортації кримських татар присвячено твори:
Спільна проблематика об'єднує твори:
Твір Е. Умерова "Самотність" написаний у жанрі
13 притч є складовими частинами твору
Однаковими за жанром є твори
Поєднайте персонажів твору з їніми авторами:
1 - козопас Іван, 2 - Фабіян, 3 - Соломія, 4 - Сабирли
А - В. Земляк, Б - В. Шевчук, В - П. Загребельний, Г - Е. Умеров, Д - Р. Іваничук
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома