Літературне «шістдесятництво»

Додано: 30 жовтня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 145 разів
18 запитань
Запитання 1

Виберіть твердження, що характеризують світогляд та естетичні настанови шістдесятників

варіанти відповідей

культ свободи

увага до людської особистості, а не до колективного героя

типовий герой у типових обставинах

активний патріотизм (любов до Батьківщини й рідного народу, формування

національної свідомості)

культ краси, уникання буденних проблем

активне впровадження підсвідомого, інтуїтивного сприйняття дійсності

(сновидіння, хворобливі галюцинації, світ таємних інстинктів, невиразні мрії,

примхливі асоціації тощо).

Запитання 2

До шістесятників не належать

варіанти відповідей

В.Симоненко, І.Дзюба, А.Горська,

Б.Ступка, І.Миколайчук, Л.Костенко

І.Драч, С.Параджанов, Ю, Іллєнко,

М.Рильський, Є.Плужник, М.Семенко

Запитання 3

Перша збірка В.Симоненка має назву

варіанти відповідей

"Берег чекань"

"Тиша і грім"

"Земне тяжіння"

"Вино з троянд"

Запитання 4

Ліричний герой поезії «Задивляюсь у твої зіниці…» звертається до


варіанти відповідей

коханої

України

матері

нащадків

Запитання 5

Провідними мотивами лірики В.Симоненка є

варіанти відповідей

любов до України

оспівування людей праці

утвердження неповторності особистості

туга за Батьківщиною

морські мотиви

Запитання 6

В алегоричних образах соняшника і сонця в «Баладі про соняшник»

варіанти відповідей

поета і поезію

Україну і українців

матір і дитину

реальне і фантастичне

Запитання 7

У рядку поезії « Балада про соняшник»

В соняшника були руки і ноги,

                       Було тіло, шорстке і зелене,

                       Він бігав наввипередки з вітром,

                       Він вилазив на грушу і рвав у пазуху гнилиці.

використано:



варіанти відповідей

епітет  

метафору

персоніфікацію


оксиморон  

Запитання 8

Перша збірка Д.Павличка

варіанти відповідей

"Покаянні псалми"

"Любов і ненависть"

"Гранослов"

"Моя земля"

Запитання 9

Жанр поезії “Лебеді материнства”

варіанти відповідей

колискова пісня

балада

сонет

гімн

Запитання 10

Прочитайте рядки.

І застиг він на роки і на століття

В золотому німому захопленні:

— Дайте покататися, дядьку!

А ні, то візьміть хоч на раму.

Дядьку, хіба вам шкода?!

Цими словами герой висловлює бажання 

варіанти відповідей

зробити світ добрішим 

покататися на велосипеді

професійно займатися спортом 

доторкнутися до краси поезії 

Запитання 11

 Музику до поезії Д. Павличка «Два кольори» написав

варіанти відповідей

 О. Білаш

Л. Ревуцький

П. Майборода

А. Штогаренко

Запитання 12

 Червоний і чорний кольори у поезії «Два кольори» Д. Павличка символізують

варіанти відповідей

 прекрасне і корисне

духовне й матеріальне

любов і журбу

життя і смерть

Запитання 13

 Чого не робив соняшник із „Балада про соняшник” І. Драча під час свого дозвілля і розваг?

варіанти відповідей

Стріляв горобців з рогатки

Ганяв голубів

Бігав наввипередки з вітром

Купався коло млина

Запитання 14

 Яким І. Драч у „Баладі про соняшник” відтворив образ сонця?

варіанти відповідей

Воно було у червоній сорочці із золотими кучерями

Викотилося на небосхил, наче червоногаряча діжа

Заблищало, мов цінна коштовність

Відразу все довкілля осяяло теплим промінням 

Запитання 15

Ми - не безліч стандартних "я",

А безліч всесвітів різних.

Стверджує ліричний герой поезії

варіанти відповідей

В.Симоненка "Я..."

Д.Павличка "Я стужився, мила, за тобою..."

І.Драча "Балада про соняшник"

В.Симоненко "Задивляюсь у твої зіниці"

Запитання 16

Визначте художній засіб: "Червоні блискавиці", "мамо, горда і вродлива", "святе синівське право", "зіниці голубі, тривожні" - це

варіанти відповідей

метафора

порівняння

епітет

оксиморон

Запитання 17

Оберіть рядок, в якому правильно вказано вид лірики поезії “Задивляюсь у твої зіниці”


варіанти відповідей

пейзажна


громадянська


інтимна

філософська


Запитання 18

Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?


варіанти відповідей

 В.Симоненко


Д.Павличко


І. Драч

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест