Логарифмічна функція, її графік та її властивості

Додано: 31 жовтня 2023
Предмет: Алгебра, 11 клас
33 запитання
Запитання 1

Які з перелічених логарифмічних функцій є зростаючими?

варіанти відповідей

y= log2 (x+1)

y= log0,9 x

 y= log2 x

 y= 3log5 x

Запитання 2

Укажіть ескіз графіка функції y = log0,5 x

варіанти відповідей
Запитання 3

Порівнйте c і d, якщо log0,2 c < log0,2 d

варіанти відповідей

c = d

c > d

c < d

c ≤ d

Запитання 4

Порівняти b, якщо log0,5 a > log0,5 b.

варіанти відповідей

a < b

a > b

a = b

 порівняти неможливо

Запитання 5

Порівняти b, якщо log7 a > log7 b.

варіанти відповідей

a < b

a > b

a = b

порівняти неможливо

Запитання 6

Якщо loga 8 > loga 3, то...

варіанти відповідей

a > 1

 a < 1

0 < a < 1

a = 1

Запитання 7

Якщо loga 0,4 > loga 0,7, то...

варіанти відповідей

a > 1

0 < a < 1

a < 1

a = 1

Запитання 8

Областю визначення логарифмічної функції y=logax є...

варіанти відповідей

(1; +∞)

(0; +∞)

(−∞; +∞)

(−∞; 0)υ(0; +∞)

(0; 1)υ(1; +∞)

Запитання 9

Областю значень логарифмічної функції y=logax є...

варіанти відповідей

(1; +∞)

(−∞; 1)

(−∞; +∞)

(−∞; 0)υ(0; +∞)

(0; 1)υ(1; +∞)

Запитання 10

Знайдіть область визначення функції y = lg(x+5).

варіанти відповідей

(−5; +∞)

(−∞; −5)

(−∞; −5)υ(−5; +∞)

 [−5; +∞)

(−∞; −5]

(−∞;+∞)

Запитання 11

Знайдіть область визначення функції y = lоg5(−х).

варіанти відповідей

(5; +∞)

 (−∞; 5)

(0; +∞)

(−∞; 0)

(−∞;+∞)

Запитання 12

Оберіть ескіз графіка функції у = logax, якщо a>1.

варіанти відповідей
Запитання 13

Оберіть ескіз графіка функції у = logax, якщо 0<a<1.

варіанти відповідей
Запитання 14

Порівняйте a і b, якщо

варіанти відповідей
Запитання 15

Порівняйте b і с, якщо lg b > lg c

варіанти відповідей

порівняти неможливо

 с > b

с = b

с < b

Запитання 16

Які з наведених логарифмічних функцій є спадними?

варіанти відповідей

y=log0,5x

y=log5x

y=log1,3x

y=logx

Запитання 17

За графіком логарифмічної функції вкажіть її область визначення

варіанти відповідей

(1;+∞)

(−∞;0)

(0;+∞)

(−∞;1)

(−∞;+∞)

Запитання 18

За графіком логарифмічної функції вказати її область значень

варіанти відповідей

(0;+∞)  

(−∞;+∞)

(−1;1)

(−∞;0)

(1;+∞)

(−∞;1)

Запитання 19

За графіком логарифмічної функції вкажіть її парність чи непарність

варіанти відповідей

непарна

парна

визначити неможливо

 ні парна,ні непарна (індиферентна)

Запитання 20

За графіком логарифмічної функції вкажіть нулі функції

варіанти відповідей

 0; 1

нулів немає

0

1

Запитання 21

За яких значень аргументу дана функція набуває значень більших від 0

варіанти відповідей

х>1

х>0

х=0

х=1

0<х<1

х<0

x<1

Запитання 22

За яких значень аргументу дана функція набуває значень більших від 0 

варіанти відповідей

х>1

х>0

х=0

0<х<1

х=1

х<0

x<1

Запитання 23

За яких значень аргументу дана функція набуває значень менших від 0

варіанти відповідей

х=0

х=1

0<х<1

х>1

х>0

 х<0

x<1 

Запитання 24

За яких значень аргументу дана функція набуває значень менших від 0

варіанти відповідей

х>0

х<0

х>1

x<1

0<х<1

х=0

х=1

Запитання 25

Порівняйте

варіанти відповідей

<

>

=

порівняти неможливо

Запитання 26

Виберіть властивість функції y=log0,2x

варіанти відповідей

спадає на інтервалі (0;+∞)

періодична

зростає на інтервалі (-∞;+∞)

парна

відсутні екстремуми

Запитання 27

Порівняйте числа m і n, якщо log3,8m ≤ log3,8n

варіанти відповідей

m ≥ n

m ≤ n

m = n

визначити неможливо

Запитання 28

Яка з цих логарифмічних функцій спадає?

варіанти відповідей

log3,1x

 log1/3x

log√3x

Запитання 29

Порівняйте

варіанти відповідей

<

>

=

порівняти неможливо

Запитання 30

Укажіть проміжок, якому належить число log54

варіанти відповідей

(0;1)

(1;2)

(2;3)

(3;4)

Запитання 31

Які з виразів мають додатне значення?

варіанти відповідей

log39

log0,39

log30,3

 log57

Запитання 32

Які з виразів мають від'ємне значення?

варіанти відповідей

log49

log60,2

log75

 log0,38

Запитання 33

Які з наведених нерівностей є правильними?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест