1. Закінчення -ю мають усі іменники у формі кличного відмінка в рядку
2. Через дефіс треба писати всі слова рядка
3. Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
4. Подвоєні літери треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
5. Неправильно побудовано речення
6. Бажання дізнатися про найдальших предків (1) пошуки сімейних реліквій (2) розмови з рідними (З) усе це прокладає незримі ниточки духовності між старшими й молодшими членами родини (4) робить їх ближчими (5) ріднішими один одному.
Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
7. Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку
8. Вставного слова НЕМАЄ в реченні (розділові знаки пропущено)
9. Помилково співвіднесено героя та уривок «Слова про похід Ігорів»
10. Чудесну зброю для Енея, яку «і куля не бере», викував
11. Біблійний мотив каїнового гріха відчутний у творі
12. Правильно утворено пару «персонаж – назва твору» у рядку
13. Провідну думку твору «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» виражено в рядку
14. Життєпис злочинця, зображений па широкому суспільному тлі, є темою твору, де персонаж
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома