Маркетинг і ціноутворення (СШП, с. 96-100)

Додано: 18 січня 2022
Предмет: Економіка, 9 клас
Тест виконано: 224 рази
12 запитань
Запитання 1

Діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємства шляхом формування попиту і максимального задоволення потреб клієнтів називається

варіанти відповідей

маркетинг

продаж

ціноутворення

Запитання 2

Обери правильні узагальненні поняття, які визначає маркетинг

варіанти відповідей

позицію підприємства на ринку відносно покупців

уміння прислуховуватися до клієнтів та ефективно з ними комунікувати

розуміння стану ринку і ринкових відносин стосовно конкурентів

ігнорування підприємством перспективних сегментів ринку для роботи

Запитання 3

Обери основні ключові питання, на які мають відповідати результати маркетингового дослідження

варіанти відповідей

який продукт продавати?

кому саме продавати?

навіщо продавати?

за якою ціною продавати?

де продавати?

Запитання 4

До етапів маркетингового досідження відноситься

варіанти відповідей

Аналіз конкурентів

Аналіз ринку

Аналіз цільової аудиторії

Аналіз податкового тиску

Запитання 5

Особливу увагу при проведені маркетингового аналізу конкурентів потібно звернути на їх

варіанти відповідей

досягнення

переваги

унікальність

дружні стосунки

Запитання 6

Результат маркетингового дослідження аналіза ринку має показати

варіанти відповідей

потенціал входження на конкретний ринок з обраним продуктом

потенціальні переваги над конкурентами

Запитання 7

Спроба зрозуміти психологію свого клієнта та запропонувати йому рішення його проблеми у зрозумілий для нього спосіб називається

варіанти відповідей

аналізом цільової аудиторії

аналізом ринку

аналізом конкурентів

Запитання 8

Виокремлення різних груп клієнтів за однорідними ознаками називається

варіанти відповідей

сегментацією цільової аудиторії

аналізом цільової аудиторії

Запитання 9

Процес розроблення та встановлення оптимальної ціни на продукт називається

варіанти відповідей

ціноутворенням

собівартістю

розрахунком

Запитання 10

Фундаментальна економічна категорія, яка означаєкількість грошей, за яку продавець згоден продати, а покупець -купити продукт, називається

варіанти відповідей

ціна

маржа

собівартість

Запитання 11

На формування ціни впливають

варіанти відповідей

внутрішні фактори - умови постачання, якість продукції

зовнішні фактори - обсяг виробнцтва, витрати на реалізацію продукції

Запитання 12

Обери головні правила формування ціни продукту у СШП

варіанти відповідей

працювати без прибутку

прорахувати максимальну ціну

змінюйте ціну при зміні ситуації

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест