Тест створено для оцінювання знань та практичних навиків з дисципліни "Маркетинг" студентів 3-го курсу спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Ціна лідера – це:
Ціна рівноваги товару на ринку – це ціна, яка
Фактор ціноутворення, який повністю контролює фірма – це:
Найнижча ціна товару фірми залежить від:
«Ініціативна зміна цін» як маркетинговий прийом ціноутворення – це:
Зоологічний музей продає студентам, дітям та дорослим квитки за різними цінами. Цей метод цінової дискримінації має назву:
Сутність методу ціноутворення «розрахунок на основі аналізу беззбитковості й забезпечення цільового прибутку» – це:
Переваги стратегії цінового прориву – це:
Якщо у підприємства добре фінансове становище та високий імідж, то в боротьбі з конкурентами використовують:
Стратегія «доступних цін» застосовується:
На процес ціноутворення в маркетингу впливають такі товарні чинники:
Сутність стратегії «цільових цін» полягає в:
Стратегія "зняття вершків" – це:
Методи, орієнтовані на попит:
Яку ціну призначають на етапі спаду життєвого циклу товару?
Максимальна ціна товару визначається:
Метод ціноутворення, який бажано використовувати при встановленні ціни на принципово новий товар:
Продавець звичайно проводить підвищення цін, коли:
Ціну встановлено за допомогою графіка, на якому представлені валові витрати та очікувані загальні надходження при різних рівнях обсягу продажу. Метод, що
використовується у даному випадку, має назву:
Якщо витрати на виробництво чи реалізацію продукції змінюються під впливом
певних факторів, може бути застосована стратегія:
Установлення різних цін на товари однієї асортиментної групи для їх достатньої диференціації споживачем – це:
Тендерне ціноутворення – це:
Для виведення нових товарів на ринок, як правило, використовується цінова політика:
Витратний метод визначення цін на товари базується на встановленні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома