Маркетингова товарна політика

Додано: 18 квітня 2020
Предмет: Економіка
Тест виконано: 372 рази
15 запитань
Запитання 1

Група товарів тісно пов‘язаних між собою функціональним призначенням, спільним використанням, продажем одним і тим самим групам споживачів, розповсюдженням тими самими каналами збуту:


варіанти відповідей

товарним класом

товарною номенклатурою

 товарною лінією

комплексом маркетингу

Запитання 2

Класифікація за ступенем відчутності передбачає розподіл товарів на три категорії: короткотермінові, тривалого користування і послуги. Визначте, який із названих товарів не належить до товарів короткотермінового користування:


варіанти відповідей

здобне печиво

пляшка мінеральної води 

зубна паста

автомобіль

Запитання 3

До товарів повсякденного попиту відноситься:

варіанти відповідей

шафа 

мобільний телефон

стілець

холодильна камера

 жодної правильної відповіді

Запитання 4

Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях. На другому рівні товар відображає:

варіанти відповідей

ідею

товар у реальному виконанні

упаковку товару

товарну марку

Запитання 5

До товарів попереднього вибору відносяться:

варіанти відповідей

мило

перчатки- господарські

спаперові серветки

 картопля

жодної правильної відповіді

Запитання 6

Нематеріальний продукт або вигода, пропоновані на продаж – це послуга. Визначте, який із перерахованих нижче продуктів не є послугою:

варіанти відповідей

маркетингові дослідження

   

медична допомога

 навчання

гра на ігровому автоматі

обід у McDonald‘s

Запитання 7

Відеокамера SONY – це товар:

варіанти відповідей

повсякденного попиту

 

 попереднього вибору

пасивного попиту

особливого попиту

допоміжний

Запитання 8

Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях. Третій рівень відображає товар як:

варіанти відповідей

товар з додатковими послугами і вигодами

 надання кредиту на придбання товару

монтаж товару

доставка товару

всі відповіді вірні

Запитання 9

Годинник Rolex – це товар:

варіанти відповідей

повсякденного попиту

попереднього вибору

пасивного попиту

особливого попиту

допоміжний

Запитання 10

Якщо попит на один товар обумовлений попитом на інший товар, це називається:

варіанти відповідей

одиничним попитом

первинним попитом

вторинним попитом

вибірковим попитом

 похідним попитом

Запитання 11

Міжфункціональна команда – невелика група фахівців з різних відділів компанії, що відповідають за досягнення спільної мети:

варіанти відповідей

розробка нового товару

     

генерація ідей

розробка плану маркетингу

обрання керівника

всі відповіді вірні

Запитання 12

Перевірка концепції нового товару, що передбачає попереднє тестування конкретної ідеї товару-новинки із залученням споживачів, це:

варіанти відповідей

внутрішній аналіз


зовнішній аналіз

бізнес аналіз

ринкове тестування

випробування прототипів 

Запитання 13

Мета пробного маркетингу:

варіанти відповідей

випробувати різні методи збуту

відібрати ідеї нових товарів

скласти фінансовий прогноз

перевірити реакцію споживачів, торгівельних посередників, складання прогнозів збуту товару

перевірити правильність розрахунку рентабельності

Запитання 14

Відсутність прибутку на етапі впровадження товару часто є результатом:

 

варіанти відповідей

недостатнього вкладення ресурсів у різні аспекти маркетингу

невдалого вибору каналів просування товару

 високих податків

великих витрат на інвестиції у розроблення продукту

неефективної реалізації програми маркетингу продукту 

Запитання 15

Товарний знак – це:


варіанти відповідей

будь-яке слово, «засіб диференціації» (зображення, звук, форма, колір ) або їх комбінації, що використовується для створення відмінностей товарів і послуг даного продавця від інших

частина торгівельної марки, яка може бути вимовленою

частина торгівельної марки, символ або форма, яка не може бути озвученою

комерційне, юридичне ім‘я, під яким компанія веде свої справи

  юридичне узаконене позначення виключного права компанії на користування торгівельного маркою або фірмовою маркою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест