Група товарів тісно пов‘язаних між собою функціональним призначенням, спільним використанням, продажем одним і тим самим групам споживачів, розповсюдженням тими самими каналами збуту:
Класифікація за ступенем відчутності передбачає розподіл товарів на три категорії: короткотермінові, тривалого користування і послуги. Визначте, який із названих товарів не належить до товарів короткотермінового користування:
До товарів повсякденного попиту відноситься:
Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях. На другому рівні товар відображає:
До товарів попереднього вибору відносяться:
Нематеріальний продукт або вигода, пропоновані на продаж – це послуга. Визначте, який із перерахованих нижче продуктів не є послугою:
Відеокамера SONY – це товар:
Розглядаючи товар як комплексне поняття, можна сприймати його на трьох рівнях. Третій рівень відображає товар як:
Годинник Rolex – це товар:
Якщо попит на один товар обумовлений попитом на інший товар, це називається:
Міжфункціональна команда – невелика група фахівців з різних відділів компанії, що відповідають за досягнення спільної мети:
Перевірка концепції нового товару, що передбачає попереднє тестування конкретної ідеї товару-новинки із залученням споживачів, це:
Мета пробного маркетингу:
Відсутність прибутку на етапі впровадження товару часто є результатом:
Товарний знак – це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома