Маркетингові дослідження проекту

Додано: 27 грудня 2021
Предмет: Технології
Тест виконано: 852 рази
7 запитань
Запитання 1

Методи маркетингових досліждень

варіанти відповідей

спостереження

дослідження за допомогою фокус-групи

опитування й огляд

методи поглибеного інтерв"ю

маркетингові експерименти

усі відповіді вірні

Запитання 2

Прямі продажі це -

варіанти відповідей

просування товару від виробника до споживача через роздрібну мережу

просування товару від виробника до споживача, оминаючи роздрібну мережу

Запитання 3

Маркетингові дослідження — це

варіанти відповідей

систематичний збір та інтерпретація інформації про приватних осіб або організацій з використанням статистичних і аналітичних методів та методик прикладних соціальних наук для отримання розуміння або підтримки прийняття рішень

збирання, оброблення й аналіз даних з метою зменшення ризику і невизначеності, що супроводжує прийняття маркетингових рішень

збір, вивчення, систематизація і аналіз вторинної інформації про ринок, отриманої з доступних джерел

Запитання 4

Реклама - це

варіанти відповідей

різновид реклами, спрямований на дискредитацію іншого суб'єкта ринку чи сфери діяльності задля власної вигоди

контроль за змістом і поширенням інформації з метою обмеження або недопущення її поширення

популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо

Запитання 5

рекламна продукція - це

варіанти відповідей

буклети

нанесення логотипів назви фірми на ручки, календарі тощо

релама на біг-бордах

всі відповіді вірні

Запитання 6

Маркетинг - це

варіанти відповідей

процес планування, організації, мотивації та контроль організації з метою досягнення координації людських, фінансових, природних і технологічних ресурсів, необхідних для ефективного виконання завдань.

це діяльність для формування попиту та задоволення потреб споживачів

підприємницька діяльність з купівлі та продажу, що дає прибуток

Запитання 7

Процес проведення маркетингових досліджень починається з ......1....... і завершується ......2.......

варіанти відповідей

1.визначення типів і джерел інформації

2. формулювання цілей маркетингового дослідження

1. визначення потреб в товарі чи послузі

2. підготовка і презентація заключного звіту

1. вибір методів проведення маркетингових досліджень

2. аналіз даних

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест