Маркетингові дослідження проєкту.

Додано: 11 квітня
Предмет: Технології
Тест виконано: 15 разів
6 запитань
Запитання 1

Маркетингові дослідження являють собою збір, реєстра­цію й аналіз даних із маркетингових проблем

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Вибери методи маркетингових досліджень

варіанти відповідей

спостереження в магазині

 опитування 

збір даних

аналіз даних

Запитання 3

Оберіть кількісні методи збору даних 

варіанти відповідей

Спостереження

Збір даних

анкетування

опитування

Запитання 4

Який метод дозволяє, використовуючи кабельне телебачення або електронну пошту, оцінити різні рекламні кампанії, ціни й просування товару й можуть побачити, які з них найкращі.


варіанти відповідей

Спостереження вдома

Маркетингові експерименти. 

Методи поглибленого інтерв'ю. 

Запитання 5

Під час якого методу компанії збирають інформацію у вигляді інтерв'ю з великою вибіркою населення


варіанти відповідей

Маркетингові експерименти

Опитування й огляд

Спостереження вдома

Запитання 6

Основна мета маркетингового планування — побудувати діяль­ність підприємства так, щоб виробництво розвивалось та отримувало прибуток, задовольнялися потреби споживачів


варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест