Знання, які здобуває споживач (суб’єкт) у результаті сприйняття та опрацювання певних відомостей.
Вона була зумовлена винайденням і поширенням книгодрукування в XV ст.
Вона зумовлена винаходом мікропроцесорної технології і персонального комп’ютера.
Вона пов’язана з появою писемності.
Вона пов’язана з винайденням телеграфу, телефону, радіо, телебачення.
Процес обміну інформацією між двома або більше особами.
У контексті медіаграмотності термін «медіа» стосується мас-медіа. Передовсім це: книжки, преса, радіо, телебачення, кінематограф, мобільні телефони, інтернет.
Систематичний пошук і збирання, відбір, редагування та поширення інформації через медіа. Існують два основних напрями: дослідження і розслідування.
Термін походить від назви першого масового видання, яке вийшло в Парижі 1836 року.
Якою може бути Реклама за метою?
Форма реклами яка інформує споживачів про новий товар та його корисні
властивості.
Форма реклами яка переконує споживачів купити саме цей товар на підставі
його виняткових якостей.
Форма реклами яка повідомляє людям про корисність товару, до якого вже звикли й перестали звертати увагу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома