На двох полицях 36 книжок. На першій полиці у 2 рази більше книжок, ніж на другій? Скільки книжок на першій полиці? Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначити кількість книжок на другій полиці?
Одна із сторін трикутника 12 см, а друга сторона на 5 см більша за третю. Периметр трикутника 47 см. Скласти рівняння для розв'язування задачі, якщо через х позначити третю сторону.
У першій бригаді було у 2 рази більше робітників, ніж у другій. Після того, як з першої бригади перейшло 15 робітників у другу бригаду, то в обох бригадах стало робітників порівну. Скільки робітників було у другій бригаді спочатку?
Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо число робітників у другій бригаді позначити через х?
Кількість яблук у першому кошику утричі менша від кількості яблук у другому кошику. Якщо через х позначити кількість яблук у першому кошику, то кількість яблук у другому кошику дорівнюватиме...
Ділянка землі прямокутної форми має площу 216 м2. Чому дорівнюють сторони ділянки, якщо одна з них на 6 м більша, ніж друга?
Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначено довжину більшої сторони прямокутника?
Перше число в 3,5 рази більше за друге. Якщо від першого числа відняти 4,8, а до другого додати 2,5, то отримаємо рівні числа.
Якщо позначимо менше число за х, то отримаємо рівняння...
На 240 зошитів витратили 4860 листів паперу. Зошити виготовляли по 18 аркушів і по 24 аркуші. Скільки виготовили зошитів по 24 аркушів?
Два автомобілі виїхали одночасно з міст А і В назустріч один одному і зустрілися через 1 годину. Після цього вони, не зупиняючись, продовжили рухатися з тією самою швидкістю. Один із них прибув у місто В на 35 хв пізніше, ніж другий у місто А. Відстань між містами 140 км. Яка швидкість кожного автомобіля?
Яка система рівнянь відповідає умові задачі?
(швидкість вимірюється в км/год)
Катер проплив 40 км за течією річки та 6 км проти течії річки, витративши на весь шлях 3 години. Яка власна швидкість катера, якщо швидкість течії річки 2 км ⁄ год?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома