Чи однакову потенціальну енергію відносно Землі мають цеглини, що зображені на малюнку ?
Краном піднімають вантаж на деяку висоту, потім переносять в горизонтальному напрямку і опускають. Вкажіть, які сили в даному разі виконують додатну роботу, а які - від’ємну?
Тіло піднято на певну висоту. Які перетворення енергії тіла відбуваються під час його падіння?
Чи зміниться швидкість автомобіля, якщо сила тяги, яку розвиває двигун, зменшиться, а потужність двигуна залишиться незмінною ?
Автомобіль рухається горизонтальною ділянкою дороги з певною швидкістю. Зі зменшенням швидкості руху автомобіля в 3 рази
Нерухомий блок не дає виграшу в силі. Чи дає він виграш у роботі ? Тертя відсутнє.
М’яч підкинули вертикально вгору. Яку потенціальну енергію він матиме в верхній точці траєкторії, якщо біля поверхні Землі його кінетична енергія дорівнювала 10 Дж ?
Дві кулі, свинцева і дерев’яна, мають однакові розміри і підвішені на одну і ту ж саму висоту. Чи однакову енергію вони мають ?
У яких випадках не виконується механічна робота: а) підіймальний кран тримав вантаж на певній висоті; б) трактор тягне плуг; в) залізничний вагон котиться по рейках і з часом зупиняється; г) космічний корабель обертається навколо Землі; д) людина піднімає відро; е) м'яч котиться по інерції по підлозі?
варіанти відповідей
Коли за допомогою насоса ми нагнітаємо повітря в камеру велосипедного колеса, то при цьому … енергію поршня насоса перетворюємо, на ..... енергію стисненого повітря.
Середній тиск газів на поршень у циліндрі двигуна 5·105 Па, хід поршня 0,152 м, площа 0,12 м2. Чому дорівнює робота, яка виконується за один хід поршня?
За який час двигун потужністю 100 Вт виконує роботу 20 кДж?
За допомогою важеля робітник піднімає плиту масою 240 кг. З якою силою діє він на більше плече важеля, що дорівнює 2,4 м, коли менше плече дорівнює 0,6 м?
Висота похилої площини дорівнює 1,2 м, а довжина – 10,8 м. Щоб підняти по цій площині вантаж масою 180 кг, прийшлось прикласти силу 250 Н. Визначте ККД похилої площини.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома