Метод інтервалів. Розв’язування нерівностей методом інтервалів. 10/10

Додано: 10 жовтня
Предмет: Алгебра, 10 клас
11 запитань
Запитання 1

Метод інтервалів є

варіанти відповідей

графічним способом розв’язування нерівностей

алгебраічним способом розв’язування нерівностей

аналітичним способом розв’язування нерівностей

геометричним способом розв’язування нерівностей

Запитання 2

Метод інтервалів грунтується на

варіанти відповідей

знаннях

нулях функції

властивостях функції

неперервності функції

інша вдповідь

збереженні знаку функції

Запитання 3

На малюнку схематично зображені знаки квадратного тричлена. З’ясуйте який знак дискримінанта і старшого коєфіцієнта.

варіанти відповідей

D > 0; a > 0;

D > 0; a < 0;

D < 0; a > 0;

D < 0; a < 0

D = 0; a > 0.

Запитання 4

Користуючись малюнком із зображенням графіка функції

у = х2 - 2х -3, укажіть розв’язки нерівності

х2 - 2х -3 ≤ 0

варіанти відповідей

(-∞; -1) ∪ (3; + ∞)

( - 1; 3)

[ - 1; 3]

(-∞; -1] ∪ [3; + ∞)

Запитання 5

Користуючись малюнком із зображенням графіка функції

у = - х2 - 2х - 2, укажіть розв’язки нерівності

- х2 - 2х - 2 > 0

варіанти відповідей

( - ∞; +∞)

( - ∞; - 1) ∪( - 1; +∞)

( - ∞; - 2) ∪( - 2; +∞)

немає розв’язків

Запитання 6

Знайдіть нулі функції : у = (х -1)(х + 3)

варіанти відповідей

- 3; 1

- 3

- 1

- 3; - 1

3; - 1

Запитання 7

Розв’яжіть нерівність: (х - 2)(х + 1)≥0

варіанти відповідей

(-1;2)

(-∞;-1]υ[2;+∞)

(-2;1)

(-∞;-2)υ(1;+∞)

Запитання 8

Розв’яжіть нерівність х2 - 49 ≥ 0

варіанти відповідей

( - ∞; 7]

[ - 7; 7]

( - ∞; - 7] ∪ [7; +∞)

( - ∞; +∞)

[ 7; +∞)

Запитання 9

Розв’яжіть нерівність: (х -1)(х + 1)(х - 2)(х + 8) < 0

варіанти відповідей

(-2;-1)υ(1;8)

 (-1;1)υ(2;8)

(-8;-2)υ(-1;1)

(-8;-1)υ(1;2)

Запитання 10

Розв’язати нерівність

варіанти відповідей

( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞)

( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞) ⋃ {-2; 4}

( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞) ⋃ {-2}

( -∞; -0,5]⋃ [ 1; 4) ⋃[ 5; +∞)

[ -2; - 0,5)⋃[ 1; 4) ⋃ {5}

[ -2; - 0,5) ⋃ [ 1; 4) ⋃[ 5; +∞)

Запитання 11

Розв’яжіть нерівність

варіанти відповідей

( -0,5; 1]⋃[ 5; +∞) ⋃ {-2}

( -8; -5]

( -8; 0]⋃ {-5}

( -8; -5]⋃ {0}

( -∞; -5]

[ -8; - 0,5)⋃ {5}

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест